Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Zajtrk olimpijskih prvakov - Brittney Reese, skakalka v daljavo

Ko je Brittney Reese igrala košarko v srednji šoli, je šolski atletski trener iskal dekle, ki bi skakalo v daljavo. Nagrada za poskus? Kokakola. »Zares sem si želela tisto pijačo,« pravi. Skočila je in se ni nikoli več vrnila na košarkarsko igrišče. Leta 2007 je bila najboljša srednješolska skakalka v državi Misisipi, postala je ameriška državna študentska prvakinja, šestkrat je zmagala na svetovnih atletskih prvenstvih in osvojila zlato na olimpijskih igrah v Londonu. Če bo zmagala tudi v Riu, bo prva ženska, ki bo v skoku v daljavo osvojila dve zlati olimpijski odličji zaporedoma. Pri tem ji bo pomagala tudi zdaj veliko bolj zdrava prehrana. »Sem južnjaško dekle in sem rasla ob ocvrti hrani. To navado je bilo težko spremeniti, toda zelo sem napredovala.«

Obrok

Pasta, zeleni fižol, pečen piščanec, parmezan

Mnenje strokovnjaka

Brittney je zelo močna atletinja, potrebuje moč, zato je piščanec zelo pomemben,« pojasnjuje Kendigova. »Beljakovine bodo pomagale ohranjati njene mišice vzdržljive in prožne, njen želodec pa pred tekmovanjem ne bo obremenjen. Toda všeč bi mi bilo, če bi jedla več zelenjave. Stres na tekmovanjih je izjemen, in antioksidanti iz vitaminov in mineralov v zelenjavi lahko okrepijo njen imunski sistem.«

';