Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Natrenirajte svoje telo, da se hitreje regenerira

Je res mogoče natrenirati svoje telo, da bo potrebovalo manj počitka, si opomoglo hitreje? Da, vsaj do neke mere.

S telesno vadbo se izboljšujejo vaše aerobne sposobnosti, da se lahko spopademo s čedalje bolj zahtevnimi treningi. Te iste aerobne prilagoditve vaše mišice »naučijo«, da se obnavljajo hitreje; bolj kot ste fit, hitreje si bo vaše telo po vadbi opomoglo. Na žalost pa se lahko zgodi, da intenzivnost treningov povečujete hitreje kot se vaše telo lahko uspešno prilagaja, s čimer izničite koristi okrevanja, kar terja daljše obdobje počitka.

 

Najboljši način, da pohitrite čas okrevanja, je, da količino in intenzivnost treningov povečujete v določenem obdobju, načeloma nekje tri tedne, takoj za tem pa daste telesu teden dni počitka, da pride k sebi.

Veliko vlogo prav tako igra vnos ogljikovih hidratov. V nedavni študiji, ki so jo objavili v American College of Sports Medicine, so subjekte naprosili, da en teden vsak dan tečejo 16 do 21 kilometrov, in to tako, kot bi bili na tekmi (torej po svojih najboljših zmožnostih). Testirane osebe so začutile slabše okrevanje, kadar so uživale samo zmerno količino ogljikovih hidratov. Ko so povečale vnos ogljikovih hidratov, si je telo hitreje in bolje opomoglo od napora prejšnjega dne.

Čeprav torej ni magičnega recepta, kako telo priučiti, da bi potrebovalo manj počitka, premišljeno treniranje in prehranjevanje lahko pomeni boljše okrevanje po vaši naslednji veliki tekmi ali napornemu treningu.

';