Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Svetovalnica za specialkarje

V tej rubriki bom in bomo skušali pomagati vsem, ki se spogledujete s krivo balanco na kolesu in tudi tistimi, ki, bi radi izpopolnili svojo tehniko vožnje s specialko.
Da bi ne bil žaljiv do vseh tistih, ki se že imajo za »Contadorje«, ampak ne morem iz svoje kože, če ne povem, da se 90 odstotkov »specialkarjev«, še vedno ne zna voziti z dirkalnim kolesom. Specialkar gre iz narekovajev takrat, ko se vozi s pravilno držo, ko se pelje naravnost, ko ima tehnično brezhibno kolo in dodatno opremo, ko se zna obleči in obuti, ko se zna primerno obnašati na cesti, ko zna pozdraviti druge in ki loči vožnjo od dirke in se ne vozi s praznimi gumami, prenizkim, previsokim sedežem… V nedogled bi lahko opisoval, vendar se pri tem početju vedno spomnim na tekače…. Pri njih je odstotek pod stotimi odstotki, tistih, ki ne znajo teči, a vseeno tečejo. In uživajo. Kar je, seveda, bistvo našega početja. Mislim, našega, rekreativnega in tudi amatersko tekmovalnega, če hočete.

Specialkarstvo je »umetnost«, ki zahteva tehnično podkovanost, kot se temu reče preprosteje. Da spravimo umetnost iz narekovajev, pa zopet traja nekaj časa. Ampak se da, vse se da naučiti, pa četudi, si ne priznavamo, ali se bojimo let in izgovora, da starega kljuseta ni vredno več učiti…

Veste, zakaj je tako malo tistih, ki se znajo voziti s specialko? Zato, ker je to zahteven trening, vadba, ki zahteva veliko časa. Hkrati pa pozabljajo, da toliko časa, kot ga imamo kolesarji, ima malokateri športnik, rekreativec. Ure in ure prebijemo na sedežu, z glavo med rameni, pogledom v asfalt, in vedno znova »klepamo« enake kilometre in enake trase… V tem času bi se lahko naučili vse. Čisto vse. In naše vožnje bi bile še toliko zanimivejše.

In odprli smo svetovalnico, prvo tako v Sloveniji. Kaj bomo ponujali? Vse kar ste kadarkoli hoteli zvedeti o specialkah in specialkarjih.
Začeli bomo z opremo. Komaj sem čakal, da vas zavedem s specialkami, ki to sploh niso. Pravzaprav, točneje, niso take, kot si jih predstavljate, da bi morale biti. So malce drugačne in verjemite, precej bolj uporabne od dirkalcev. A tu je spet ena težavica. Težje jih je voziti, zato pa toliko nabijamo o tehniki vožnje. In zakaj bi se mučili, se verjetno sprašujete, mar ni najlažje poiskati ravno, gladko, asfaltno cesto, spustiti glavo pod balanco in gas? Seveda, je, če hočete biti v posmeh specialkarjem, to ni to...

Specialized sequoia
Takole ga opišejo in niso daleč od resnice:
»Cesto si predstavljajte kot prazen list papirja, na katerega boste napisali zgodbo o avanturi, Sequoia pa je vaše pisalo. Meje običajnega so pri tem kolesu zabrisane, saj se enako dobro znajde na cesti, zemlji in 200 kilometrov daleč na kolesarski turi. Poženite pedala in to kar pričakujete od "cestnega" kolesa se bo za vedno spremenilo.«

Lahko dodam edino, da če ne tekmujete v slovenskem rekreativnem pokalu, potem je to kolo za vas. Še vedno ima krivo balanco in nima nobene omejitve. Vozite se in zmanjka asfalta, še bolje, da ga zmanjka, zmanjkalo bo tudi avtomobilov, ostali boste sami s kolesom in dušo. Ko se vam bo zahotelo spet gladkosti pod gumami, zavijete nazaj na asfalt in sequoia vozi naprej. To ni kolo s katerim bi dirkali, lahko pa se vozite hitro, to je vaš problem. Namenjena je vsem tistim, ki so specialkarji po osnovni izobrazbi, a so se naveličali asfaltnih cest, pretesnih oblačil, mrzlih šprintaric, tesnih čelad, lahkosti in škripanja karbona. Tudi tistim, ki se spogledujete s kolesom, ki vas bo vozil povsod, tudi zelo, zelo daleč, tudi, če bo treba osedlati potovalne torbe. Sequoja je železnina, kar pomeni, da je okvir narejen iz železa in ne karbona, spredaj ima samo en verižnik, lahko ima tudi dva, je enostavna in učinkovita, je točno tisto, kar je specialkarski svet vrnila med žive… Zanjo lahko odštejete cel kup denarja in boste srečni, lahko kupite cenejši model in boste še srečnejši. To pomeni, da vam ni potrebno zapraviti premoženja za specialko, na kateri bost nesrečni. Vemo, kako gre ta zgodba, kajne? Janez si kupi specialko dirkalko in potem ne upa na glas kričati, kako vse ga boli naslednji dan, ko mora biti stoodstoten v službi. Je sequoia sploh specialka? Je. To je tisto, ko sem hotel razložiti Novi Kolesarski Svet. Nekaj čisto drugačnega od vsega… In to nam je zelo všeč.

 

 

 

Marin kolesa so bila dolgo prisotna na našem tržišču. Žal, od letos naprej boste morali tisti na net, če ga boste hoteli imeti.

Gestalt 2

Lansko leto pravi hit med specialkarji makadamkarji! Aluminijast lahek okvir, Sram 1X10, s kaseto 42-11, 30mm plašča... Krasno kolo za ceno 1.500 evrov. Z minus 17 stopinjskim toporiščem, ga spremenite v "kalsičnega" dirkalca oziroma mu dodate krilca....

 

';