Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Pri Poletu pravimo: Svet je lep, na elektriko in na dveh kolesih 4.del

Špan z Brezovice ni poznan samo po avtomobilizmu, že nekaj let ponuja izvrstna kolesa, med drugim električna lastne znamke. K pogovoru smo povabili Davida Pibra, da bi mu zastavili podobna vprašanja kot drugim sogovornikom in da bi tako našemu bralcu še razširili obzorje električnih koles.

»Pri nas so se lani najbolje prodajala treking oziroma mestna električna kolesa, še posebno dobro zložljivo kolo. Razumemo, zakaj, saj ljudje iščejo rešitev za svojo mobilnost na vsakem koraku. Sami smo to nekako predvideli in ustvarili svojo blagovno znamko S-Bike, ki je postavila nov standard cene za super električno kolo. Povpraševanje in prodaja se dvigujeta tudi v segmentu gorskega e-kolesa.«

Kdo so vaši kupci?

Ciljna publika so vsi ljudje, ki razmišljajo o e-kolesu. Kakršnem koli, kjer koli. E-kolesa odpirajo vrata, ki so bila prej za kolo skorajda zaprta. To ni več samo športni rekvizit, to je lahko tudi prevozno sredstvo, ki ga uporablja vsa družina, ne da porablja fosilna goriva. Ljudje, ki so v preteklosti kupovali motorje za prevoz po mestu, zdaj iščejo ali alternativo električnega motorja ali celo električno kolo. Tudi klasični kolesarji se odločajo zanje. Ciljna skupina je zelo široka. Ljudje bolj razumejo in razmišljajo o električnih kolesih, ko jih preizkusijo in vidijo, kako preprosta, a hkrati vrhunska so.Vsi govorijo o razlikah med baterijami, kaj moramo vedeti o njih?

Baterije se razlikujejo po zmogljivosti, vendar večja kot je zmogljivost, večja in tudi težja postaja baterija. Razlikovati moramo med različnimi izdelki. Polno vzmeteno gorsko električno kolo se bo spoprijemalo z večjim uporom in težo med uporabo kot mestno kolo s tankimi gumami. Uporabniki se razlikujejo po telesnih predispozicijah, svet okoli nas ima različne reliefne značilnosti, vse to vpliva na porabo baterije in doseg. O vsem tem je treba razmišljati pred nakupom in se odkrito pogovoriti s svetovalci ob nakupu.

Življenjska doba celic je zelo odvisna predvsem od kulture uporabe in skrbi za električno kolo. Tudi če ga ne uporabljamo, je še vedno približno na tri mesece priporočljivo priključiti elektriko in poskrbeti, da zaživi oziroma prejme električni impulz. Če ga uporabljamo vsak dan, ni problematično, saj sta pretok energije in polnjenje nenehna. Za baterije smo vezani na dve leti garancije, kot za vse električne proizvode na trgu. Baterija lahko zdrži bistveno dlje. Za primer lahko podam podatek, da naj ne bi nihale več kot 10 odstotkov od svoje začetne razpoložljive zmogljivosti v 700 ciklih polnjenja. Če upoštevamo, da s kolesom prevozimo v povprečju z enim polnjenjem okoli 50 kilometrov, je to 35.000 kilometrov! Vse baterije lahko tudi dokupimo ali celo damo v obnovo.

 

Kje vi vidite prednost in kje mogoče slabost? Je to cena, teža, transport …

Sami se vedno držimo načela preverjenih informacij in dobre informiranosti, kaj obstaja in kako deluje. Glavni prednosti električnih koles sta enostavnost in širina uporabe izdelkov. Za transport so poskrbeli tudi proizvajalci različnih nosilcev za avto, avtodom in tako naprej. Cenovno se moramo zavedati, da govorimo o kolesih z elektromotorjem in baterijo, kar seveda vpliva na ceno in težo. Če jih postavimo ob bok motorjem, so še vedno po večini cenejša, seveda tudi bistveno lažja in preprostejša za transport.

Kako je z nesrečami z e-kolesi?

S popularizacijo e-kolesa je treba pomisliti tudi na kulturo uporabe. Prepričan sem in vem, da večina ne zaide v težave. Nekaj je znanje vožnje kolesa po ravnini in asfaltirani površini, drugo pa spust v dolino po strmi, ozki, kamniti poti. Tudi ko začenjamo smučati, na prvi vožnji ne zaidemo na najstrmejše in najbolj ledene piste, vendar svoje znanje nabiramo in utrjujemo na primernih stezah. Enako je tukaj. Sami smo se letos odločili za partnerstvo s kolesarsko šolo KD Rajd, da lahko strankam pomagamo, če si želijo nabirati kolesarsko znanje. Razmišljamo tudi o dogodkih, na katerih bomo to predstavljali in izvajali ter širili znanje in seveda pomagali kolesarjem do maksimalnega užitka na kolesu!

Nesreče in nezgode, ki se dogajajo povsod po svetu z e-kolesom, pa bi se dogajale, tudi če bi se ljudje podali na težke ture z navadnim. Vendar se z navadnim kolesom najverjetneje ne bi.

Kateri je največji plus e-kolesa?

E-mestno kolo podira stereotipe o mobilnosti v mestu. Izognemo se gneči v prometu in na avtobusih, ne da bi prepoteni začeli zjutraj delati.

E-gorsko kolo nam omogoča lažje raziskovanje gore, z enostavnejšim premagovanjem klancev in možnostjo zabave celotne družine, ne da bi starši morali ekstremno motivirati otroke za skupni izlet. Pri odraslih pa se moramo zavedati, da je čas zlato in lahko svojo ljubo kolesarsko turo odpeljemo hitreje kot z navadnim kolesom. E-cestno kolo je nekaj povsem posebnega. Zaradi večjega pritiska v gumah in ožje tekalne površine se dodatna teža skorajda ne čuti. Ko pa se postavi pred nas klanec, lahko prižgemo motor, če ga do takrat nismo, in uživamo v lahkotnosti plezanja vse do vrha.E-otroško kolo bi lahko zmanjšalo uporabo motorjev v prihodnje in s tem pripomoglo k večji varnosti. Poleg tega bi lahko otroke na zabaven način speljalo stran od ekranov in računalnikov, kar imajo vse rajši in rajši. Vsem je skupno, da ne porabljajo fosilnih goriv in tako ne povzročajo nič slabega za naš planet. E-co!

 

 

 

Električna kolesa, kakršnih sploh še nismo vajeni, so Španova S-Bikes. Ni ga čez udobje in praktičnost. Manjše e-kolo si težko predstavljamo.

 

S-Bikes F50e

To je prenovljena različica modela Smart 01, njihovega prvega električnega kolesa S-BIKES. Novi model je plod izboljšav in predlogov kupcev, ki so jih uspešno vključili v proces prenove. Od večjih modelov S-BIKES je tudi najmanjši F50e dobil sodobno elektroniko S-BIKES iQ. Ta omogoča bolj tekočo vožnjo in optimiziran domet. Izboljšali so tudi okvir. S-BIKES F50e odlikuje lahko aluminijasto ohišje. Dobil je dodatna držala za sedež, ki je posebej oblikovan za zložljivo električno kolo F50e. Podporna tačka za postavitev je premaknjena na zadnji del kolesa in omogoča lepše in enostavnejše zlaganje ter možnost nenehnega premikanja pedalov, tudi ko je kolo izključeno. Novo je po višini nastavljivo krmilo, ki ima odslej tudi merilno skalo za preprostejšo določitev višine. Modeli z vgrajenimi blatniki imajo novo generacijo svetil S-BIKES LED. Sprednji žaromet, zadnja luč in osvetlitev potovalnega računalnika so zdaj enotni in se vklopijo samo z enim dotikom stikala.

Zložljivo električno kolo F50e bo za vedno spremenilo vaš pogled na kolesarjenje. Potovanja bodo dobila novo razsežnost in še tako oddaljeni kraji bodo za vas postali lahko dosegljivi. Celotno električno kolo tako z baterijo in vso opremo tehta manj kot 22 kilogramov. Zaradi zmogljive baterije priznanega proizvajalca Samsung vam pomaga pri vožnji do kar 65 kilometrov daleč v načinu ECO s samo enim polnjenjem. Polnjenje je preprosto. Poteka prek običajne hišne električne vtičnice.

S pomočjo zmogljivega elektromotorja omogoča vožnjo in vzpone brez napora. S F50e hitro dosežemo želeno potovalno hitrost 25 km/h. S pomočjo enostavnega uporabniškega vmesnika S-BIKES iQ lahko določamo eno izmed kar sedmih stopenj pomoči, ki nam jo nudi elektromotor. Pospešek, ki ga z električnim kolesom dosežete, vam bodo zavidali tudi profesionalni kolesarji.

Cena: 1169 evrov

 

 

S-Bikes C70e

Mestno električno kolo C70e prepriča, ker navdušuje s čisto novo obliko in preprostim vstopanjem zaradi izjemno nizke vstopne višine, zato je še posebno priporočljivo za dame in gospe. Spada med najudobnejša mestna električna kolesa s sprednjim vzmetenjem in vzmetenim gel sedežem z ročajem. Prilagodljivo krmilo Alu Zoom omogoča optimalno namestitev za različne velikosti. Ima nov 36 V / 250 W motor BAFANG – vrhunski elektromotor in S-BIKES iQ za preprosto upravljanje z energijo in devetimi stopnjami pomoči. Tehta samo 21 kilogramov. Visokozmogljive hidravlične zavore TEKTRO s perforiranimi diski spredaj in zadaj omogočajo hitro zaviranje in učinkovito zaviranje brez napora. Optimiran doseg kolesa je 70 kilometrov v načinu EKO. Pnevmatike KENDA Reflex z odsevnim trakom omogočajo večjo varnost in vidljivost kolesarja tudi ponoči.

Cena: 1199 evrov

 

 

 

S-BIKES C60we

Pametno električno treking kolo. Z odličnim aluminijastim okvirjem s kolesi velikosti 27,5 palca je odličen sopotnik za vožnjo po mestnih ulicah. S svojimi komponentami, videzom in uporabniško izkušnjo omogoča edinstveno izkušnjo električne mobilnosti s pametnim sistemom pomoči S-BIKES iQ. Za udobno in sproščeno vožnjo pomaga 250 W elektromotor, ki je vgrajen v pesti na zadnji osi. Zmogljiv elektromotor deluje s pomočjo elektronike S-BIKES iQ. Ta prvič ponuja kar devet stopenj pomoči. Omogoča še učinkovitejšo izrabo električne energije ter popolno prilagodljivost željam in potrebam kolesarja. Doseg kolesa je tako podaljšan do kar 80 kilometrov v načinu iQ-ECO.

Cena: 1399 evrov

 

 

Torpado VENUS T250

Kolo odlikuje moderen, športen in privlačen videz. Linija električnih koles Allway navdušuje z zanesljivostjo, izbrano opremo in kakovostnimi materiali. Bafang ali BEWO elektromotor 250 W z baterije od 8,4 do 13 Ah in kapaciteto od 300 do 468 Wh zagotavlja mnogo kilometrov avtonomije. Osem- do devetstopenjski menjalnik poskrbi, da si lahko v vsakem izzivu izberete primeren prenos, pri tem pa vam motor pomaga z eno od devetih stopenj pomoči. Vožnja postane lahkotnejša.

Sprednje vzmetene vilice skrbijo, da se vse neravnine »porazgubijo« v učinkovitem blaženju in tako zagotavljajo mirnejšo in bolj varno ter stabilno vožnjo.

Kolesa so opremljena s prestavami Shimano in prestavno ročico Shimano. Kompatibilnost komponent zagotavlja proizvajalec. Z izbranim prestavnim razmerjem boste tako premagali vsako klančino, ob tem pa vam bo v veliko pomoč močan 250 W motor, ki zmore do 50 Nm navora. Baterija je sestavljena iz zmogljivih celic proizvajalcev LG, Samsung ali Panasonic.

Cena: 807,50 evra

 

BMC Trailfox AMP One

Švicarski BMC nedvomno izstopa po svojih oblikovalskih in tehnoloških presežkih, Trailfox AMP tu ne odstopa in še bolj navdušuje s svojo milo robustno obliko. Čiste linije, integrirane instalacije, vgrajene zaščite okvirja, vsi ti elementi postavljajo kolo na višjo raven. Narejen je za e-MTB-kolesarske avanturiste, za tiste, ki na e-kolesu radi prevozijo daljše razdalje, tiste, ki po kosilu raje naredijo dve turi, ne le ene. Za kolesarje, ki se brezskrbno odpravijo na turo in raziščejo teren, namesto da le razmišljajo.

Osnovne lastnosti so: geometrija E-Specific z odličnim težiščem kolesa, 27,5+, širši plašči za več samozavesti in brezskrbnosti in kar je najpomembneje, varnosti. Twin-Hollow-sredica glavne cevi kolesa. V tem delu s pomočjo pametnega oblikovanja kolo skriva baterijo in se gladko preliva na pogonski del. Pogon Shimano E-8000 ponuja močno podporo kolesarju na dolgih vzponih. Enota pogona je polskrita in zaščiti vse občutljive dele pred umazanijo in udarci. Integrirani senzor hitrosti, skriti senzor na zadnji cevi nihalke, omogoča natančno odčitavanje in dostavljanje podatkov o gibanju in hitrosti. »Monolitni« zadnji del kolesa oziroma nihalke je iz enega dela, zvarjen iz več aluminijastih cevi, kar omogoča togost in učinkovitost delovanja. Ojačani del nihalke preprečuje zvijanje in dvigne vzdržljivost kolesa, zato je Trailfox ustvarjen za prave e-MTB-avanturiste.

Cena: 7359 evrov

Preberite si še 1. del

2. del

3.del

';