Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Kisik v pločevinki za boljšo Franjo

Tek predstavlja eno izmed najbolj priljubljenih fizičnih aktivnosti, saj gre za pestro aktivnost, ki je hkrati tudi dobra za okolje ter navdušuje in je dostopna za ljudi vseh starosti. Kljub vedno boljšemu odzivu na tekaške prireditve pa se moramo zavedati, kako pomembna je predpriprava na le-te ter kako lahko dodatni kisik prispeva k doseganju želenih rezultatov.

Tekaške prireditve predstavljajo odlično priložnost za testiranje svojih zmožnosti ter za spoznavanje in druženje z ostalimi tekaškimi navdušenci. Vendar pa lahko nepripravljenost, tako fizična kot psihična, pomeni zelo neprijetno izkušnjo za samega tekača. Zelo pomembna je sama predpriprava na  prireditev, namreč telo, mišice in respiratorni sistem, se mora privaditi na takšno obremenitev. Priporočljivo je, da začnemo s tekom nekaj mesecev pred samo prireditvijo, najprej začnemo z lažjim tempom in telo postopoma obremenjujemo.

Kljub temu, da vreme v zadnjem času ni bilo najbolj naklonjeno sami predpripravi, včasih pa nas zmotijo tudi natrpani urniki, lahko izberemo kakšno alternativo teku in se razgibavamo v notranjih prostorih. Vsaka fizična aktivnost bo namreč pripomogla k boljšemu rezultatu na sami prireditvi in najpomembnejše, zmanjšala možnost za preveliko naprezanje telesa ter potencialne poškodbe. Vsak sam se mora zavedati v kakšni telesni pripravljenosti je in temu primerno tudi odreagirati na sami tekaški prireditvi. Ob potencialni utrujenosti in nemoči je priporočljivo raje odnehati in se tako izogniti neprijetnim posledicam, ki lahko sledijo. Fizična pripravljenost je torej zelo pomembna, hkrati pa se moramo zavedati tudi zmožnosti našega uma. V mislih si moramo pripraviti strategijo in si predhodno določiti tempo. Na ta način bomo prav gotovo lažje prišli do cilja.

 

 

Tako kot predpriprava je priporočljiva tudi uporaba dodatnega kisika, tako med samim naporom, če začutimo utrujenost, kot po njem. Pri športni aktivnosti nam zaradi povečane porabe energije pada saturacija kisika v krvi. Po aktivnosti ljudje običajno potrebujemo nekaj ur, da telo v celoti nadomesti porabo enegije in se nam saturacija kisika v krvi ponovno poviša na prvotno raven, z vdihavanjem dodatnega kiska pa to izgubo nadomestimo hitreje in lažje normalno funkcioniramo naprej, poleg tega pa z vdihavanjem dodatnega kisika pride tudi do hitrejše regeneracije mišic. Uporaba dodatnega kisika je toliko bolj pomembna prav za rekreativce, ki na tekmovanjih velikokrat nekoliko pretiravajo v želji po dosegi čim boljšega raultata, in se na ta način precej izčrpavajo - pri čemer jim pada ravno saturacija kisika v krvi, ker telo ne more tako hitro črpati iz zraka dovolj kisika, kot ga potrebuje za povečano porabo energije.

Dodatni kisik bo torej prispeval, da boste lažje dosegli cilj, saj bo poskrbel za več energije in moči, takrat, ko boste to potrebovali, prav tako bo vašemu telesu omogočil krajši regeneracijski čas, da bo lahko vaša predpriprava in sama prireditev potekala čim bolj tekoče. FeelOXY, čisti kisik v pločevinki, je popolnoma naraven, ne vsebuje umetnih dodatkov, prav tako ne šteje kot doping na podlagi Svetovne Anti – Dopinške agencije.
 

';