Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

»Hervisove« električne sanje

V lovu za električnimi kolesi smo zavili tudi v Hervis, ki nas vsako leto bolj navdušuje s ponudbo e-koles. Piše Miroslav Braco Cvjetićanin

In če se prav spomnimo: ravno v Hervisu smo pred davnimi leti videli in dobili v preizkus prva električna kolesa! Tudi tokrat nismo bili razočarani, kajti na razpolago so nam dali električno kolo KTM z imenom cross elopeak cr9. In ko smo pogledali k »motorju«, je nujno treba povedati, da pri električnih kolesih hočeš nočeš pogled najprej zavije na baterijo, ki to čudo poganja. Obstali smo z odprtimi usti in nekaj zobmi v njih, kajti napis Bosch performance CX line 500 Wh pove to, da smo prišli do pravega kolesa, pardon, električnega kolesa. Sicer koles KTM ni treba posebej predstavljati, saj so večkrat preverjena z dolgo tradicijo. Gre za znamko, ki nas nikoli ne pusti ravnodušnih. Delati so jih začeli že leta 1964. V zadnjih desetletjih se je KTM razvil v vplivnega igralca v globalnem sektorju koles. In KTM jih še vedno izdeluje – Made in Austria. Torej so redkost v Evropi in zato se lahko ponosno pohvalijo, da večino svojih koles še vedno označijo z znakom, ki stoji za najvišjo kakovost in najsodobnejše tehnologije.

 

 

Vrnimo se k lepotcu cross elopeak cr9, ki je tokratna tarča našega zanimanja. Komu je električno kolo sploh namenjeno? Brez nepotrebnih skrivalnic bom napisal: v prvi vrsti tistim, ki vedo, da bo že prvi klanec zanje velikanska težava. Radi bi kolesarili, a vedo, da ne bodo kos prav nobeni klančini, ravnin pa ni, kajne. Lahko so to kolesarji, ki najraje uživajo na svežem zraku, ali starejši, lahko so »preobilni«, lahko so začetniki ... Mimogrede: klancev se pravzaprav bojimo vsi kolesarji. In kaj ti lahko še bolj vzame motivacijo kot dejstvo, da ne boš zmogel niti prvega vzpona? In cross elopeak ni mestno kolo, ampak je namenjeno rekreiranju, saj nima nobene dodatne opreme, kot so luči, blatniki, prtljažnik ...

Vse, kar morate pri električnih kolesih pozabiti, je dejstvo, da niso potuha, ampak prej nuja za tiste, ki ne kolesarijo zaradi treninga, ampak uživanja v vožnji zaradi boljšega počutja. To je opremljeno s samo vrhunsko opremo. Seveda, v glavni vlogi je Shimano, ki je z naskokom najboljši pri opremljanju električnih koles. Okvir je iz lahkega aluminija, čeprav to pri električnih kolesih še vedno pomeni, da tehtajo okoli dvajset kilogramov. In baterija oziroma »motor«? Bosch in Yamaha sta glavna igralca v kolesarskem svetu! KTM se je odločil za Bosch, ker hoče biti zanesljiv in enkraten, pač. KTM cross elopeak cr9 je prava odločitev, ker ne boste hoteli razjahati, ko boste preverili vso opremo in se zapeljali nekaj testnih metrov, to vam zagotavljamo.

Za uživanje na elopeaku boste odšteli malo več kot pol tretjega tisočaka. Cena je 2649 evrov – z 10 odstotki spomladanskega popusta.

';