Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Pred startno črto Ljubljanskega polmaratona

Preden se udeležite polmaratona, se je treba malce spočiti. Kdor gre že na Ljubljanski maraton, mora zadnjih nekaj dni aktivno počivati. Kaj to pomeni? V torek naredite še zadnji intenzivni trening, ponavljalne teke, ali tempo tek, ali pa intervale. To vsebino si lahko sami izberete, intenzivnejša je, bolje je za samo aktivacijo pred tekmo. Druge dni do tekmovanja imate prosto ali pa iztek s stopnjevanji.

Kombinacija dolgega aerobnega teka ter ponavljalnih tekov, intervalov in tempo tekov bo zagotovo dala odlične rezultate. Intenzivnost celotnega treninga je na splošno malce višja, vendar je to ena izmed poti do napredka. Vsaj enkrat tedensko morate narediti srednje dolg ali dolg tek, da ohranjate dobro aerobno pripravljenost na visoki ravni. Preostale vsebine pa so lahko malce bolj intenzivne ali opravljene v tempu za polmaraton, s čimer poskrbite za vadbo v ciljnem tempu. Morate se zavedati, da je najbolj učinkovit trening tisti, ki ga lahko izvajate na dolgi rok. Če boste sledili sistematičnemu načinu treninga, boste iz obdobja v obdobje bolje pripravljeni in bodo vaši tekaški časi šli samo še navzgor. Najbolj pomembno pa je, da pri teku uživate, da ste zdravi in z veseljem obujete tekaške copate. Pridnost in pozitivna miselnost se obrestujeta. Želim vam hiter tek in širok nasmeh.

';