Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

V naročju ženskega bicikla

Časi sespreminjajo in še tako trde moške glave mehčajo svoja mnenja. Razlog je seveda tista zadnja plat nežnejšega spola, ki je na sedežu kolesa, ki ga sama poganja, vsaj tako dobra kot na zadnjem sedežu kakega frajerskega motorja.

Vsaj tako dobra zato, ker je kolo pač samo kolo in težko je biti eleganten in še hkrati poganjati pedala, sploh pa čez klance. Težko je obdržati dostojanstven obraz brez grimas, ki odsevajo trpljenje, in težko je imeti napudran nos, če ti pot kaplja izpod čelade. Ustnice ostanejo brez šminke ob prvem požirku iz bidona in lasje se skuštrajo v vetru že po prvem ovinku …

Pa vseeno so ženske še vedno videti na kolesu elegantnejše kot pa mi. Kolesarska industrija vse več poudarka daje na žensko kolesarsko modo, zato že skoraj vsak proizvajalec ponuja stvari, posebej narejene samo za nežnejši spol. Še ne dolgo nazaj ni bilo mogoče kupiti ženske čelade ali ženskega, teliranega dresa, kaj šele ženskega kolesa, ki ne bi bil rezerviran samo za mestno vožnjo. Danes lahko dame kupijo specialke, ki so že od daleč videti ženski modeli, ali kakšno drugo kolo, ki je namenjeno zgolj za rekreacijo oziroma šport. Danes imajo proizvajalci kolesarskih hlač v prodajni paleti posebej hlače za ženske in posebej za moške. Tudi sedeži se razlikujejo, krmila …

Pred kratkim smo imeli na kolesarski rundi »v zobeh« damo, ki z nami kolesari na moški specialki. Lepa je na njej, ni kaj, a bi bila še lepša na ženskem modelu. Zakaj? Zato, ker so ženske specialke drugačne od moških. Razlika je v sami geometriji okvirja. Razlika je v opremi, sedeži so prilagojeni ženskim medenicam, krmila so globlja, da so krajši ženski prsti bližje zavorno prestavnim ročicam, prestavna razmerja so prilagojena ženskam in na koncu, kar sploh ni zanemarljivo, vse ženske specialke so bolj po ženskem okusu tako po barvi okvirja kot drugi opremi, ki je sestavni del kolesa. Ženska torej težje vozi moški bicikel kot pa ženskega.

Dokaz je ta naša kolesarka, ki je že tako hitra, a sem prepričan, da bi bila s primernejšo specialko še hitrejša in bi, kar je še bolj pomembno, njena vožnja bila varnejša. Zdaj se komaj drži spodnjega dela krmila, kar je pri višjih hitrostih še kako nevarno. Seveda se da to popraviti tudi z nekaj kozmetičnimi popravki, a naj se ve, da obstaja ženska kolesarska oprema in da je veliko primernejša za ženski svet kot pa moška.

Naslovna foto: Scott

 

';