Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Pred začetkom

Danes se bo začel 104. Tour de France. Spet je šel čez mejo na start, v Nemčijo, v Dusseldorf in spet se obeta najboljši Tour vseh časov. Vsako leto večji spektakel, vsako leto enaka pričakovanja. Tour je največja vsakoletna športna prireditev na svetu. Kdo bo zmagal, kdo bo »lanterne rouge«, kdo bo presenetil, kdo razočaral…
Hecno je bilo. V Sportskih novostih je pisalo, da je zmagal Ino, v Delu pa, da je bil najboljši Hinault. »Piši, kao što govoriš«, smo jemali v šestem razredu osnovne šole, a je begalo v dnevnem časopisju. Kdo se je zmotil? V Delu prav gotovo ne. Da, 31 let je minilo od poslednje francoske zmage na francoski dirki vseh dirk. In Francozom se že malo meša od neuspeha. In ravno zato bo letošnji Tour zanimivejši od ostalih. Bodo Elizejske poljane končno spet francoske?

Letošnja francoska pentlja je speljana tako, da bi Bardet skoraj moral biti med favoriti. Lani je končal na drugem mestu, nekaj več kot 4 minute pred njim je bil le Fromme. Bardet ima rad strme klance, vendar ne na Touru, je dober kronometrist, vendar ne na tistih, ki so daljši od 30 kilometrov, torej? Prvi dan je na sporedu vožnja na čas. Dolga samo 14 kilometrov. Ne gre pričakovati velik zaostanek. Kar je najpomembnejše, na letošnji dirki ni ekipne vožnje na čas, ker Bardetov AG2R enostavno ni dorasel, recimo BMC ali SKY moštvu. In še zadnji, drugi, na predzadnji dan dirke sledi še en kronometer, ki je dolg zgolj 22,5 kilometrov z enim »štajgom« vmes. Bo šlo? Če letos ne bo, potemtakem je težko reči, kdaj bo spet taka priložnost.
Torej čakamo Grand Depart… Mogoče pa Primož Rogljič obleče rumeno majico? Njegova ekipa Lotto Jumbo je bivši Rabobank, vemo, kako je bilo pri njih, vseskozi so imeli dobre karte v rokovu, pardon pregnane strokovnjake, ki so svoje kolesarje znali organizirati za zmago, etapno, ne pa kaj več…   

 

foto: L´Equipe, Le Figaro

';