Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Moč v številkah: Gimnastik Sam Oldham

Statistika, kot pravijo, je ena najbolj lažnivih ved človeštva. Ponavadi pomeni zelo malo, ali pa spretno obračanje številk vsaj zna razložiti določeno stvar in zakaj se je nekaj zgodilo. S številkami lahko opišemo tudi trud, ki ga za svoj nastop vloži povprečen gimnastik, ki ne cilja na prvo mesto, ampak na uvrstitev med najboljšo deseterico.

Sam Oldham sicer ni le povprečen gimnastik, saj je na  OI v Londonu ekipno osvojil bronasto medaljo, na igrah Commonwealtha je ekipno osvojil zlato in na EP v gimnastiki med posamezniki zasedel drugo mesto na drogu.

Moč v številkah

500 - Razdalja v metrih, ki jo Oldham preplava vsak teden. »20 dolžin prsnega plavanja na polno s kratkimi 30-sekundnimi premori mi zelo pomaga pri kontroli dihanja. Če bi raje tekel, bi se tudi s tekom lahko naučil podobnega.«

8.08 - Na to uro je vsak dan navita budilka Sama. »Stvar navade je, da se točno ob tej uri prebudim in začnem svoj dan. Spanje je masiven del mojega treninga. Če uspem spati okoli 9 ur, se naslednji dan počutim odlično. Pred spanjem popijem tudi pol litra mleka, da se moje mišice tudi ponoči uspejo regenerirati.«

1 - Merice zgoščenega soka iz rdeče pese, ki ga Sam popije pred vsakim treningom. »Gre za podobno stvar kot so energijski geli, s tem, da imam sam raje sok, čeprav je ta iz rdeče pese naravnost ogaben. Popijem ga okoli 70 ml in res mi pomaga, saj vsebuje vse pomembne nitrate, izboljša pretok kisika v krvi in mi tako omogoči daljše treninge. Ni okusno, a je nujno.«

30 - Minut, ki jih Sam na dan preživi v stoji. »Drža v stoji je vse. Zakrčiti moraš skoraj vse mišice v telesu, da uspeš ostati zravnan. Z rokami loviš ravnotežje, stiskaš hrbtne in trebušne mišice, noge so iztegnjene in napete. Temu sam pravim vadba za celo telo!«

';