Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Mlada Slovenija skače na smučeh

Uspehi Petra Prevca in drugih slovenskih smučarskih skakalcev so navdušili številne mlade, da tudi sami začnejo trenirati smučarske skoke. Klubi po Sloveniji opažajo precejšen porast vpisa, soočajo pa se s pomanjkanjem sredstev, ki bi jih potrebovali predvsem za nakup opreme.

V Smučarski klub Triglav Kranj, ki po uspehih svojih skakalcev velja za najboljšega v Sloveniji, se je v zadnjem letu vpisalo 50 novih članov, trenutno pa imajo v klubu okoli 140 tekmovalcev, kar je tretjina vseh skakalcev v državi. Iz njihovega kluba, ki se že 70 let ukvarja z vzgojo skakalcev, prihaja tudi kar polovica reprezentantov.

"Za naraščaj se nam res ni treba bati, saj uspehi Prevca in drugih tekmovalcev v smučarske skoke pritegnejo veliko mladih," je za STA povedal predsednik kranjskega kluba Jože Javornik in dodal, da imajo potrebne objekte in trenerje, da bi jih lahko sprejeli še več . "Vsak je dobrodošel," je izpostavil.

Medtem ko imajo urejeno infrastrukturo, saj razpolagajo s celotnim spektrom skakalnic, od 8- do 100-metrske, pa se soočajo s pomanjkanjem sredstev za programe in predvsem za nakup drage opreme za tekmovalce, saj enoletna oprema za enega skakalca stane v povprečju 1000 evrov in več.

"Čeprav so uspehi naših skakalcev vse večji, pa vsako leto težje najdemo sponzorje in donatorje," je opozoril Javornik. Kot je pojasnil, približno četrtino stroškov programa sicer pokriva občina. Starši prispevajo mesečno članarino, bolj pa jih ne morejo obremeniti, saj večina staršev skakalcev ni zelo premožnih.

Da imajo slovenski smučarski skakalni klubi težave s financami, je za STA potrdil predsednik Nordijskega smučarskega kluba Tržič Matija Stegnar. Predvsem ob sedanjem povečanem vpisu, ki je zadnje leto večji za kar 50 odstotkov, se tudi v Tržiču, kjer imajo trenutno 42 tekmovalcev, spopadajo s problemom nakupa drage opreme.

Zato se bodo tako kot okoli 20 ostalih klubov, ki so se pridružili Mercatorjevi akciji Za naše orle, trudili prepričati kupce, da jim namenijo čim več glasov, da bodo deležni dela sredstev od prodaje izdelkov trgovske znamke Mercator.

Kupci bodo z nakupom izdelkov od 4. februarja do 23. marca prispevali en cent v sklad. Tri četrtine sredstev iz sklada bodo prejeli reprezentanti, za preostalo četrtino pa se bodo potegovali sodelujoči skakalni klubi.

Kot pojasnjujejo v Mercatorju, so v preteklosti podpirali predvsem nogometne klube, sedaj pa so se odločili za podporo razvoja podmladka smučarskih skakalcev. Ob tem si želijo, da bi s promocijo uspeli pritegniti tudi nove sponzorje za klube.

';