Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Miloš Bujak. Maser

Miloš Bujak je najprej maser, potem odličen človek in še kolesarskin soprog. Torej človek, ki si je precej zakompliciral življenje. Mar niso kolesarke zakomplicirane osebe?

Si maser in tudi mehanik, kako izgleda tvoj delovni dan na dan dirke?
V ekipi sem predvsem maser, včasih pa tudi mehanik.

Med dirko se eden izmed mehanikov vozi v spremljevalnem vozilu, kaj pa je v tem času tvoja naloga?
Na dan dirke, dan začnem pred tekmovalkami, če se dirka začne bolj zgodaj, se trudim, da veliko stvari pripravim že en dan prej, na primer čiščenje avtomobila. Potem pripravim bidone, koliko jih pripravim je odvisno od letnega časa in vremena ampak ponavadi jih pripravim nekje med 40 in 80, nekaj jih vzamem jaz, ki jih potem delim na okrepnih postajah, nekaj jih gre v avto h športnemu direktorju, ostale imajo punce na kolesih, če je zelo mrzlo pripravim tudi čaj.

Pripravim tudi tako imenovano potno hrano, to je hrana, ki jo punce pojedo med samo dirko. Pripravim še hrano za ostale člane ekipe, tekmovalke pa na koncu dobijo še regeneracijski napitek, v slabšem vremenu tudi čaj ter nekaj sladkega, na primer kakšne bombone. Z mehanikom in puncami se potem odpravimo na štart dirke, kjer skušava v miru vse pripraviti. Preden tekmovalke odidejo, jih v hladnem vremenu namažem z ogrevalno kremo, nato pa odidejo na štart, ponavadi grem z njimi, če katera še kaj potrebuje, če je hladno potem vzamem še njihova topla oblačila. Ko se dirka začne se mi že mudi na okrepno postajo, kjer čakam punce z bidoni in rezervnimi feltnami, včasih je takšna postaja samo ena včasih jih je več. Potem se mi mudi naprej, prehiteti moram dirko, da lahko tekmovalke počakam na cilju. Po dirki se pakiramo domov ali v hotel, odvisno od dirke, če je naslednji dan še ena dirka pridejo tekmovalke na masažo. Po masaži pa moram oprati drese ter pripraviti vse za naslednji dan.

Je delo v ženski kolesarski ekipi naporno?
Delo v ženski ekipi ni enostavno, saj so ženske veliko bolj zapletene kot moški. V ekipi je veliko različnih karakterjev in tako se kasneje pojavijo različni problemi.

Kako pomembno se ti zdi delo maserja v kolesarski ekipi? Kaj vse je njegova naloga?
Moja najpomembnejša naloga je čim hitrejša regeneracija tekmovalk. Tako se počutijo bolj spočite in pripravljene na nove boje.

Kako se znajdete pri saniranju poškodb, ki jih dekleta staknejo na dirkah?
Jaz nisem zdravnik, vendar se vedno trudim tekmovalkam čim bolje pomagati. Če gre za manjše rane, si jih same oskrbijo, če pa so poškodbe resnejše gredo v bolnišnico ali do rešilca. Kasneje jim poskušam čim bolje pomagati pri rehabilitaciji, da se čim prej pozdravijo.

Med sezono preživiš veliko časa v tujini, kaj počneš po končani sezoni?
Po končani sezoni grem domov na Poljsko, večino sezone me ni, zato je vedno treba kaj postoriti okoli hiše. Kasneje pa greva z mojo ženo za en teden na dopust na kakšen miren kraj.

';