Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

S hrano proti utrujenosti

Pri telesni aktivnosti zahtevamo od telesa več kakor ponavadi. Več energije in posameznih hranil. Te potrebe morajo biti vpete v vsakdanjo prehrano in so del športnoprehranske strategije, ki je tudi preventiva pred pretreniranostjo. Ker pretreniranost vodi v bolezenska stanja, mora biti prehranska strategija vpeta v del zdravstvene obravnave aktivnega posameznika. Ko se pojavijo znaki pretreniranosti, sta nujna analiza prehranske strategije in posvet s kvalificiranim strokovnjakom (ne prodajalcem prehranskih dodatkov).

Utrinki o prehrani in pretreniranosti

> Če postaja telo preutrujeno zaradi vadbe, je treba povečati energijski vnos. Tako bodo mišice in živčni ter imunski sistem dobili energijo, da si bodo opomogli.

> Ob preutrujenosti bosta intenzivnost in obseg vadbe premajhna, zato je hujšanje v tem obdobju manj učinkovito in še poslabša športnikovo stanje.

> Ni vseeno kaj jemo, če smo pretrenirani; poudarek je na kakovostni hrani ob pravem času. Po vadbi, redno, je treba pojesti zajtrk in tudi večerjo, da ima telo energijo in hranila za obnavljanje.

> Vnosa energije ne povečujte na račun hitre prehrane in "junk fooda". Hrana mora biti kakovostna.

> V prehrani naj bodo živila, ki vsebujejo protivnetne snovi: maščobe omega 3, polifenole, ingver, jagodičasto sadje!

 

';