Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Najboljše jedi za regeneracijo: Umešana jajčka in skuta s sadjem

Izbira prehrane po dolgem in napornem treningu bo imela odločilno funkcijo pri vaši telesni regeneraciji in pri tem, kako dober trening boste lahko opravili naslednjič. Revija Outside Magazine in njen avtor AC Shilton sta pripravila obširen nabor najboljših jedi za regeneracijo in se ob raziskovanju pogovarjala s strokovnjaki iz področja prehrane, športa in zdravja.

In ponovno, ni ga čez prehrano, ki je uravnotežena in vsebuje primerne količine kakovostnih živil, tudi sadja in zelenjavo. Zdi se, da je primerna prehrana, ki ji dodamo primerno količino ogljikovih hidratov in beljakovin za potrebe športa, zdaj najbolj obetajoča strategija za regeneracijo.

Kdor ne je normalno, bo zbolel. Visokozveneči prehranski dodatki, ki slišijo na ime »imunostimulans«, imajo zelo kratek in dvomljiv rok trajanja. Pogosto je njihov učinek bolj teoretičen,  brez pravega dokaza v praksi. Gladko jih namreč premaga navaden cuker. Tako boste v priporočilih, kako zmanjšati poškodbo imunskega sistema, najprej srečali pozitivne raziskave z ogljikovimi hidrati.

 

3. Skuta s sadjem

Marni Sumbal, nutricionist in osebni trener iz Južne Karoline pogosto svojim atletskim varovancem predlaga, naj svoje prehranske navade razdelijo na dva dela po treningu. Najprej hiter prigrizek takoj po treningu, potem celosten obrok. Nekaj morate v svoj sistem dati takoj po vadbi, da imate energijo za naslednjo uro ali dve, ki vodita do večjega obroka. Eden najljubših športnih prigrizkov po vadbi predstavlja skuta s sadjem. Vsebuje veliko beljakovin, kalcija in ogljikove hidrate iz svežega sadja. Tudi če štejete kalorije, si ne drzniti kupiti tiste skute z manj maščobe, saj si ne želite pokvariti okusa, poleg tega pa obstajajo študije, ki vedno bolj otežujejo povezavo med maščobami v mlečnih izdelkih in pridobivanju telesne teže. 

4. Umešana jajčka z zelenjavo

Ni se več potrebno siliti samo z beljaki. "Rumenjaki imajo precej boljšo in večjo hranilno vrednost, v njih se skrivajo same dobrote," pravi Elyse Kopecky, nutricistka, nekdanja tekačica in chef. Dodaja: "V rumenjakih bomo našli večino vitaminov A, D, E in K. To so vitamini, ki pomagajo pri razgrajanju maščob, ki jih imajo rumenjaki. Sama ima najraje 2-3 umešana jajčka, ki jih oplemeniti z gobicami in brokolijem ali ohrovtom. Povrh pride prav tudi malček parmezana. Kaj pa pravite na slovensko klasiko: lisičke z jajčki? Mi podpišemo.


 

 

';