Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Najboljše jedi za regeneracijo: Toast z avokadom in ostanki večerje

Izbira prehrane po dolgem in napornem treningu bo imela odločilno funkcijo pri vaši telesni regeneraciji in pri tem, kako dober trening boste lahko opravili naslednjič. Revija Outside Magazine in njen avtor AC Shilton sta pripravila obširen nabor najboljših jedi za regeneracijo in se ob raziskovanju pogovarjala s strokovnjaki iz področja prehrane, športa in zdravja.

"Jesti pravilno prehrano po vadbi je morda pomembnejši faktor od treninga samega," pravi Tommy Rodgers, dietetik in osebni trener iz Severne Karoline. Prvi razlog za to je, da obnovimo zalogo glikogena v telesu, ki je omejena in je skoraj neobstoječa z zalogo maščobe, ki jo naše telo lahko shrani. To pomeni, da če boste trdo trenirali dva dni zapored, morate nadomestiti izgubljeno med vadbo. Drugi razlog je, da minimizirate škodo mišic. "Težki treningi, ki porabijo celotno zalogo glikogena prisilijo mišice v večkratno raztezanje, ki lahko pripelje do raztrganin in ostalih poškodb. Zato moramo poskrbeti, da telo založimo z dobršno mero ogljikovih hidratov in beljakovin, s katerimi zmanjšamo to škodo in zaženemo proces regeneracije," še dodaja Rodgers.

Koliko morate jesti in kdaj je najtežje določiti, saj ni diete, ki bi ustrezala vsakomur. Tako da lahko sami preizkusite več receptov in čas kdaj se prehranjujete in določite kdaj ste se najbolje počutili. Pa še to: hrana naj bo kvalitetna in dokler vsebuje beljakovine, nenasičene maščobe in dobre ogljikove hidrate, ne skrbite o energijski vrednosti in kalorijah.

Polnozrnat toast z avokadom

Elyse Kopecky, nutricistka, nekdanja tekačica in chef, s to jedjo založi svoje telo po naporni vadbi: "Dodajte nekaj malega morske soli, da pridobite izgubljene minerale. Avokado je bogat s kalijem, ki ga izločamo med potenjem, obenem pa kar osem neodvisnih študij razkriva da so enkrat nasičene maščobe v avokadu odlične za kardiovaskularno zdravje. Za dodatne beljakovine, toast z avokadom polepšajte z jajcem na oko.

Ostanki večerje

Ogromno rekreativcev poleg vadbe nima časa še za pogosto in dolgotrajno ukvarjanje s prehrano, zato vam priporočamo, da za večerjo količinsko skuhate več, samo zato, da boste lahko ostanke naslednji dan za malico tudi pojedli. Naš najljubši predlog je piščanec s pečenimi paradižniki (začinite s soljo, poprom in oljčnim oljem, vrzite v pečico za 40 minut in voila), a deluje vse, kar vsebuje dobro mešanico beljakovin, ogljikovih hidratov in maščobe.

';