Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Najboljše jedi za regeneracijo: Polnovredna solata in češnjev sok

Izbira prehrane po dolgem in napornem treningu bo imela odločilno funkcijo pri vaši telesni regeneraciji in pri tem, kako dober trening boste lahko opravili naslednjič. Revija Outside Magazine in njen avtor AC Shilton sta pripravila obširen nabor najboljših jedi za regeneracijo in se ob raziskovanju pogovarjala s strokovnjaki iz področja prehrane, športa in zdravja.

In ponovno, ni ga čez prehrano, ki je uravnotežena in vsebuje primerne količine kakovostnih živil, tudi sadja in zelenjavo. Zdi se, da je primerna prehrana, ki ji dodamo primerno količino ogljikovih hidratov in beljakovin za potrebe športa, zdaj najbolj obetajoča strategija za regeneracijo.

Kdor ne je normalno, bo zbolel. Visokozveneči prehranski dodatki, ki slišijo na ime »imunostimulans«, imajo zelo kratek in dvomljiv rok trajanja. Pogosto je njihov učinek bolj teoretičen,  brez pravega dokaza v praksi. Gladko jih namreč premaga navaden cuker. Tako boste v priporočilih, kako zmanjšati poškodbo imunskega sistema, najprej srečali pozitivne raziskave z ogljikovimi hidrati.

Prvi del: Toast z avokadom in ostanki večerje

Drugi del: Umešana jajčka in skuta s sadjem

Tretji del: Losos, sardine in sirotka

7. Solata s polnovrednimi živili

Nič nimamo proti listnati solati, nasprotno, fantastična je, a po vadbi lahko jemo še bolj zdravo hrano. Za Elyse Kopecky, nutricistko, nekdanjo tekačico in chefinjo je to solata iz polnovrednih živil. Svojo pripravi s kvinojo, divjim rižem in podobnimi živili, ki vsebujejo ogromno mineralov in vlaknin ter nekaj beljakovin. Če v solato dodamo še nemastni sir in ohrovt je to solata, ki jo imamo lahko nekaj dni tudi v hladilniku. Kopeckyjeva in Shalane Flanagan, nekdanja olimpijska maratonka si solato začinita z oljčnim oljem in balzamičnim kisom: »Obe zaužijeva veliko oljčnega olja, zaradi njegovega protivnetnega učinka,« še dodaja Elyse Kopecky.

8. Nesladkani češnjev sok

Češnjev sok ne bo zagotovil vseh kaloričnih zahtev vašega telesa, a se ga splača dodati v vaš naslednji regeneracijski smuti. Kar nekaj študij je pokazalo, da se ta temno rdeča pijača dobro bori z mišično škodo, ki nastane ob vadbi in da lahko celo okrepi in pospeši imunski sistem tekačev. Ko kupujete sok v trgovini bodite zelo pozorni, da gre za naravni sok brez dodanega sladkorja. Če imate dovolj časa in češenj, ga lahko izstisnete tudi doma.

';