Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Najboljše jedi za regeneracijo: Pečen riž in … pica?

Izbira prehrane po dolgem in napornem treningu bo imela odločilno funkcijo pri vaši telesni regeneraciji in pri tem, kako dober trening boste lahko opravili naslednjič. Revija Outside Magazine in njen avtor AC Shilton sta pripravila obširen nabor najboljših jedi za regeneracijo in se ob raziskovanju pogovarjala s strokovnjaki iz področja prehrane, športa in zdravja.

In ponovno, ni ga čez prehrano, ki je uravnotežena in vsebuje primerne količine kakovostnih živil, tudi sadja in zelenjavo. Zdi se, da je primerna prehrana, ki ji dodamo primerno količino ogljikovih hidratov in beljakovin za potrebe športa, zdaj najbolj obetajoča strategija za regeneracijo.

Kdor ne je normalno, bo zbolel. Visokozveneči prehranski dodatki, ki slišijo na ime »imunostimulans«, imajo zelo kratek in dvomljiv rok trajanja. Pogosto je njihov učinek bolj teoretičen,  brez pravega dokaza v praksi. Gladko jih namreč premaga navaden cuker. Tako boste v priporočilih, kako zmanjšati poškodbo imunskega sistema, najprej srečali pozitivne raziskave z ogljikovimi hidrati.

V prejšnjih zapisih smo predstavili naslednje regeneracijske jedi:

Prvi del: Toast z avokadom in ostanki večerje
Drugi del: Umešana jajčka in skuta s sadjem
Tretji del: Losos, sardine in sirotka
Četrti del: Polnovredna solata in češnjev sok

Pečen riž

Pečen riž je jed, ki je temelj mnogih športnikov in rekreativcev. Vrzite nekaj kuhanega rjavega riža v ponev, dodajte nekaj jajc, sojino omako, nekaj sezamovih semen, sesekljano zelenjavo po želji in voila! Sojina omaka oskrbi telo z natrijem, medtem ko zelenjava in riž poskrbita za ogljikove hidrate in vlaknine. Jajca so vir beljakovin. Če imate kaj pustega mesa, ki vam ga je ostalo od večerje, vrzite tudi to v ponev.

Pica

Kaj? Pica? Ja, ko jo pripravimo na pravilen (beri: zdrav) način, je lahko tudi pica regeneracijska jed. V idealnih okoliščinah se morate odločiti za polnozrnato moko za skorjico in testo, ter pico napolniti z zelenjavo, toliko zelenjave, da skoraj gleda čez rob. Izogibajte se predelanem mesu, saj pogosto vsebuje slabe maščobe in nitrate, ki jih znanstveniki že dlje časa povezujejo s povečanjem tveganja za različne vrste raka. Torej pravilo zdrave pice: Če je na njej zelenjava, je zdrava!

';