Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Ali ste vedeli?

Od prehranskih dopolnil se funkcionalna živila razlikujejo v tem, da so navadna živila, medtem ko so prehranska dopolnila v obliki tablet, kapsul, tekočih pripravkov.

Ali ste vedeli?

- Mleko je bolj učinkovito za rehidracijo po naporu pri otrocih.
- Pitje mleka izboljša sestavo telesa in zdravje kosti.
- Mleko lahko kombiniramo s številnimi živili, kot odlična regeneracija po teku je zmešano s sadjem.
- Mlečni izdelki so enakovredna zamenjava za mleko.
- Mleko lahko kombiniramo z drugimi funkcionalnimi živili, ki so zelo ugodna za športnike (kurkuma, češnje, borovnice, čokolada), in dobimo pravo prehransko bombo.
- V trgovinah najdemo mleko, ki ga lahko pijejo tudi tisti, ki ne prenašajo laktoze.
- V 500 ml mleka je 18 g beljakovin, kar skoraj doseže priporočljivo vrednost na obrok (20 g).
- Kalcij v mleku pripomore k uravnavanju telesne teže.
- Aktivni otroci lahko brez škode pijejo polnomastno mleko.

';