Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

2 minuti za zdravje

Fraza "samo minuto" je običajno nakladanje, če ne kar debela laž. Ampak tokrat gre v našo korist. Govorimo o dveh minutah. Samo toliko je namreč potrebno, da bomo bolj zdravi. Dve minuti hoje na vsako uro vam lahko zniža tveganje smrti. To pa se že kar dobro sliši, kajne?

Raziskava University of Utah School of Medicine je preučila podatke 3243 udeležencev, pri katerih so z merilniki ugotvaljali intenzivnost njihove aktivnosti tekom dneva. Po tem, ko so zbrali te podatke, so jih spremljali še tri leta, da bi ugotovili, kakšen je vpliv dnevnega gibanja na njihovo zdravje. Ugotovili so, da sta za ljudi, ki sedijo več kot polovico svojega budnega časa (beri: za povprečnega Američana), dve minuti hoje vsako uro pomagata v boju proti boleznim, ki so povezane s prekomernim sedenjem (srčne bolezni, diabetes, nekatere oblike raka, prezgodnja smrt). Študija je ugotovila, da samo nekaj minut gibanja tveganje smrti zmanjša za 33 odstotkov.

Poleg tega so prišli do ugotovitve, da samo vstati iz stola ni dovolj, saj stanje samo po sebi ne zmanjša tveganja zaradi večurnega sedenja. Treba se je torej vsaj malo sprehoditi. A to še ne pomeni, da "stoječa pisarna" ni dobra ideja, najboljša je seveda kombinacija obojega.

Ne samo, da bomo zaradi sprehoda med delavnikom živeli dlje, da zapustite delovno mizo in pretegnete mišice bo pomagalo tudi pri stresu in mentalni utrujenosti ter vam dalo nekaj novega zagona in energije.

Če torej besede pred vami berete iz pisarniškega stola, takoj sedaj naredite nekaj dobrega zase in se sprehodite. Do sosednje pisarne, po stopnicah do predverja, do nove sodelavke ... 2 minuti. Karkoli več od tega pa bo samo še plus.

';