Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Video: 30-minut intenzivne vadbe proti maščobi

Pozimi, ko tekaški, teniški in deloma košarkarski športni copati ostajajo v moji omari, sem se letos po skoraj petih letih odločil, da kupim sezonsko karto v fitnes vadbišču in začnem z nečim novim, nečim, kar mi je v svetu telovadbe neznano. Naš urednik Primož Kališnik že več kot pol življenja ždi na kolesu, zato je morda malo premaknjen, saj nihče ne ve koliko izpuhov se je naužil, koliko mušic je pojedel in kolikokrat se je zvrnil v obcestni jarek, a vseeno o kolesarjenju govori s spoštovanjem. Dobro, specialke ne bom kupoval, svoje mi zagotovo ne bi posodil, zato sem na v fitnesu začel prvi del svoje vadbe izvajati le in izključno na trenažerju, kar sem posvetil prav Kalčku, čeprav tega ne ve.

Na spletni strani Poleta smo že objavili dva posnetka s strani Global Cycling Network o vadbah na sobnem kolesu ali trenažerju, 20 in 40-minutnega, prvi je visoko intenziven in topi maščobo, drugi je za moč in vzdržljivost. Tokrat se bomo zopet podali v topljenje maščobe, ki smo jo pozimi spretno in učinkovito pridelali in pripeli na naše telo, le da bomo vadbo za 10 minut podaljšali, skupno na 30 minut.

Strokovnjaki za telesno pripravljenost so že dokazali, da je visoko intenzivna intervalna vadba bolj učinkovita pri kurjenju maščobe in kalorij, kot nizko intenzivna in daljša vadba. Obenem pa pomeni super način vadbe za tiste, ki nimate dovolj časa za vadbo.

Tako kot v prejšnjih primerih je GCN spet sestavil fantastično vadbo, ki jo bo z vami pospremil nekdanji kolesarski profesionalec Simon Richardson. Pa ne pozabite se po vadbi raztegniti!

';