Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Vadba po vadbi za izgubo kilogramov

Najbrž si mislite, da smo povsem znoreli, kajne? Vadba po vadbi? Mi ji dajemo zeleno luč. Seveda ne gre za dolgotrajno vadbo, temveč le za nekaj minut, ki bi jih sicer pokurili med raztezanjem telesa, ki bo tokrat časovno krajše.

Vadba po vadbi je izjemno orodje za tekača ali kolesarja, ki želi izgubiti kilograme. Atletski trenerji pogosto na koncu treningov uporabljajo t.i. "finišerje", ki so sestavljeni v kratke in intenzivne intervale.

Zakaj? Allie Burdick, ameriška osebna trenerka in ustanoviteljica podjetja VitaTrain4Life razlaga: "Kalorije izgubljamo in kurimo tudi po vadbi, z intenzivnim dihanjem. Temu pravimo 'afterburn', ki pa ga lahko z intenzivno vajo še podaljšamo." Na kratko, če boste v vadbo spravili še visoko intenzivni zaključek bo vaš metabolizem poskrbel, da boste še nekaj časa izgubljali kalorije, nekaj kar po končanem teku samem ne bi dobili. 

Vaje po vadbi

30-30

30 sekund plezalca in 30 sekund spustov na klopci ali stolu, kar pač je v bližini. Ponavljajte brez premora 3-5 minut.

Plezalec - V začetnem položaju sklece svojo levo nogo dvignite, poskočite in ko ste z nogo na tleh jo pritisnite k prsim. V skoku zamenjajte nogo in z eksplozivnimi gibi ponavljajte.

 

Spust - Uprite se na klopco, tako da ji kažete hrbet. Položaj nog je pravokoten. Z rokami spuščajte zadnjico, a ne do tal. Če v bližini ni klopce, lahko vajo izvajate tudi na tleh.

 

Preberite še tole!

';