Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Vadba na prostem: pa ne že spet te štenge …

Kako nimajo dvigala … ali pa vsaj tekočih stopnic, se sprašuje večina ljudi, ko jih pogled na daljše stopnice spravi v slabo voljo.

Napačno razmišljanje! Stopnic se raje razveselimo, saj mimogrede lahko naredimo nekaj koristnega za svoje zdravje. Vendar smo ljudje po svoji naravi bolj lena bitja, in če se le da, izbiramo lažjo in udobnejšo pot.

Za vadbo lahko izberemo stopnice v domačem bloku (no, v času, ko ne motimo nočnega počitka), še bolje pa je vadbo izpeljati na zunanjih stopnicah, po možnosti v naravi. V pripravljalnem delu se ogrejemo s hojo, tekom in poskoki po stopnicah navzgor. Te gibalne naloge, ki jih izvedemo v smeri naprej in bočno, lahko uporabimo tudi namesto aktivnega odmora na delovnem mestu. Resno mislim! Saj verjetno med delovnim časom »srečate« nekaj stopnic, ali ne?

V glavnem delu vadbe naredimo vaje za moč celega telesa, pri čemer izkoristimo različno višino stopnic in s tem določimo težavnost izvedbe. V oporah spredaj oziroma zadaj je vaja lažja, če se opiramo na višjo stopnico. Pri vseh vajah moramo ohranjati napet trup. V zadnjem delu naredimo raztezne vaje za hitrejše obnavljanje mišic.

 

';