Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Uničujemo vadbene mite: Telefon za trenerja in sok za regeneracijo

Vsak vadbeni načrt, prehrano pred in po vadbi, pripomočke, ki krajšajo čas med vadbo, kraj in čas aktivnosti in ostale dejavnike si posameznik izbere sam, zato vadbeni miti, ki jih bomo v naslednjih tednih razbili morda ne veljajo za vas, vsaj nekateri ne. Izpostavljamo tiste mite, ki so z dobrim marketingom prepričali uporabnika, da je to nekaj, kar nujno morajo vključiti v svoje življenje ali vadbo, da brez tega pač ne gre. Prihranite kakšen evro in kakšno uro časa za preživljanje z družino ali prijatelji, nekatere aktivnosti, ki so bolj kot ne potrata energije in časa pa opustite.

Vadbeni mit 1: "Za dober rezultat moram  elektronsko nadzorovati vsak korak."

Prva napaka. Aktivnost se ne vrti samo okoli doseganja idealnega časa in rezultata, ampak za to, da se sprostite, meditirate in da odvržete "prtljago", ki se je nabrala v vas. To mora biti primarni del ukvarjanja z rekreacijo. Aplikacija na telefonu vas ne more pogledati v oči in videti, da ste na koncu svojih zmožnosti in da se morate ustaviti. Prijatelj, ki ga povabite na aktivno preživljanje časa, pa lahko.

Znanost pravi: Univerza v Arizoni je izdala študijo o natančnosti trenerskih pripomočkov, ki jih imamo na naših pametnih telefonih, urah, zapestnicah, ipd. Medtem, ko te naprave odlično in zelo natančno delujejo ob teku, pa so gadgeti precej manj zanesljivi pri pohodništvu, plezanju in kolesarjenju.

Uničen ali ne?:  "So informacije pomembne? Zagotovo," pravi Ray Browning, vodja raziskovalnega oddelka fizičnih aktivnosti na univerzi Colorado State. "Ali to pomeni, da boste s temi sledilniki in aplikacijami prej prišli do želenega rezultata? O tem ni nobenega dokaza. Morda čez nekaj let, ko bo tehnologija še bolj napredovala."  Jasno je, da ko bodo podjetja s temi pripomočki zbrala dovolj podatkov, bodo lahko temu primerno reagirali in optimizirali svoje naprave in programe. Do takrat pa lahko kdaj pa kdaj pustite merilnike doma. Profesionalci naj merijo vsak korak, vi se raje sprostite.

Vadbeni mit 2: "Pitje sveže iztisnjenih sokov je najhitrejši način regeneracije telesa."

Še enkrat omenimo, da različni načini regeneracije po treningu različno vplivajo na posameznika, a trend "juicinga" je ušel izpod nadzora. Morda vam pomaga, a večini naj ne bi.

Znanost pravi: "Če naprimer pomaranči vzamemo pulpo in pijemo samo izstisnjen sok, potem raje pijmo smutije," pravi Nancy Clark, nutricistka in avtorica knjige oziroma vodiča po prehrani Nancy Clark’s Sports Nutrition Guidebook. Ker v mešalnike vržemo celo sadje, dobimo precej več hranilnih snovi in regenerativnih vlaknin. V smutije kar pogosto dodamo še jogurt, mleko ali grški jogurt, kar pomeni, da napitek oplemenitimo z beljakovinami, ki pa so najpomembnejše za regeneracijo mišic po treningu. Toda pazljivo, smutiji in sokovi so lahko zelo visoko kalorični, saj lahko v enem pojemo tudi do šest porcij sadja, obenem pa ne dobimo občutka sitosti, ko jemo ali pijemo sadje. Izogibajte se smutijem v kavarnicah, saj nimate pojma kaj je v njih.

Uničen ali ne?: Preprosto: smutiji in sokovi so dobri, a boljša je hrana polna vlaknin, mineralov, vitamina in beljakovin. Poleg tega pa: kdo za hudiča v telo raje vnaša tekoče kalorije, kot pa z okusnim piščancem, rižem in paradižnikovo solato?

 

 

 

';