Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Trenerski kotiček: Najboljše (neupravičeno) zapostavljene vaje

Zamenjati vsakdanjo rutino pomeni poskusiti nekaj novega. Ne samo v vsakdanjem življenju, to misel lahko apliciramo tudi na telovadbo in se z njo borimo proti dolgočasnosti, ki jo na vsake toliko občutimo ob vsakodnevni vadbi. Motivacija bo uhajala skozi streho, ko boste poskusili nekaj novega, zato ne zapostavljajte vaj, ki vam lahko prinesejo izjemne rezultate.

Da bi se poklonili pozabljenim, podcenjenim in zanemarjenim vajam in gibanjem, je Huffington Post povprašal fitnes inštruktorje in trenerje, katere so najboljše vaje v svetu fitnesa, ki jih največkrat spregledamo ali se jih ne lotimo.

7. Stopnice, štenge

Tarče: Noge, meča, stegna, zadnjica, hrbet

Tek zna včasih postati monoton, tako kot čakanje na prosto tekaško stezi v vašem lokalnem fitnesu. Spremenite rutino, pojdite raziskovat stari del mesta, kjer boste naleteli na pravo goro stopnic in tam opravite vadbo. O tem je na Polet.si pisala že dr. Maja Pori, ki je celotno vadbo posvetila in opravila na stopnicah pod Golovcem.

Kako začeti: Kako? Tako! Pazite na led.

8. Pilometrični trening ali trening skokov

Tarče: Noge, meča, stegna, zadnjica, sredica telesa, hrbet, kardio in moč

Se spomnite, ko ste kot otrok skakali po igrišču iz ene smeri v drugo in ko vas nihče ni uspel zaustaviti. Pilometrična vadba posnema takšne in drugačne poskoke, s katerimi krepimo našo sredico telesa, višamo anaerobni prag, skrbimo za mišiče na nogah in izboljšujemo kondicijsko pripravljenost, kaj šele eksplozivnost, ki nam v zimskih dneh pride prav predvsem pri moštvenih športih v telovadnici.

Kako začeti: Možni so tečaji in organizirane vadbe, ali pa doma pred televizijo, če pod vami nimate tečnih sosedov ali tašče.

9. Deadlift na eni nogi

Tarče: Meča, stegna in sredica telesa

Vajo ne eni nogi izvajamo z rusko kroglo ali kettlebellom, lahko se podtrudimo tudi s standardnimi utežmi ali celo palico, kot je prikazano na sliki zgoraj. Deadlift na eni nogi nas po besedah fitnes inštruktorice in trenerke BFX Studia Kire Stokers drži v konstantem gibanju, obenem pa vaja predstavlja fantastičen način utrjevanja ali krepitve gležnjev ali kolen po poškodbi.

Kako začeti: Uteži, kettlebell ali palica.

';