Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Trenerski kotiček: najbolj zapostavljene vaje

Zamenjati vsakdanjo rutino pomeni poskusiti nekaj novega. Ne samo v vsakdanjem življenju, to misel lahko apliciramo tudi na telovadbo in se z njo borimo proti dolgočasnosti, ki jo na vsake toliko občutimo ob vsakodnevni vadbi. Motivacija bo uhajala skozi streho, ko boste poskusili nekaj novega, zato ne zapostavljajte vaj, ki vam lahko prinesejo izjemne rezultate.

Da bi se poklonili pozabljenim, podcenjenim in zanemarjenim vajam in gibanjem, je Huffington Post povprašal fitnes inštruktorje in trenerje, katere so najboljše vaje v svetu fitnesa, ki jih največkrat spregledamo ali se jih ne lotimo.

4. Mrtvi hrošč

Tarča: Sredica telesa

Nobene živali ali insekta ne boste poškodovali med to vajo, razen če ste sila nepazljivi. Hrošč je vaja za sredico telesa, ki jo stabilizira, kar je ena izmed glavnih lastnosti funkcionalne vaje. Vajo izvajamo na hrbtu in izmenično dvigujemo nasprotno nogo in roko. Vajo ponovimo dvajsetkrat v treh serijah.  "Obstaja ogromno variacij te vaje, ko je lahko noga iztegnjena ali rok sploh ne dvigujemo. Glede na variacije te vaje, je zanimivo, da jo redki vključujejo v svoj trening," pravi Hunter Cook, kalifornijski osebni trener. Pravi tudi, da nas vaj okrepi za trebušnjake in sklece.

Kako začeti?: Blazina je dovolj!

5. Veslač

Tarče: Meča, stegna, roke in hrbet.

Veslajte, veslajte, veslajte, zamah, povlecite nazaj, veslajte, Iztok Čop, Bled, veslajte. Odlična kardio vadba, ki vključuje skoraj celotno telo, na Poletu smo mnenja, da je veslanje poleg kolebnice najboljši način, kako ogrejemo svoje telo pred napori in ga kondicijsko pripravimo na trening. Intenzivnost lahko prilagajamo, torej veslajo lahko skoraj vsi, lahko simulator veslanja uporabimo za intervalne treninge, ...

Kako začeti?: Simulator veslanja pomeni obisk fitnesa ali velika investicija v vašo telovadnico.

6. Počep sumo borcev

Tarče: Meča, stegna, zadnjica

Čeprav je počep sumo borca vse prej kot ženstven, je ta vaja namenjena predvsem dekletom. Počep sumo borca je dobro dokumentiran, tako da ne boste imeli težav najti te vaje, ki jo lahko razgibamo z dodatnimi vložki, kot je dvig noge do prsi po opravljenem počepu.

Kako začeti?: Dobra glasba in tri serije po 15-20 počepov!

';