Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Primer vadbe s partnerjem: Je v dvoje teže, laže in lepše?

Ja, danes bomo pa v dvoje. Partner nam je lahko v pomoč pri ohranjanju ravnotežja in nam je torej opora. Lahko pa ustvari odpor pri izvajanju vaje in nam tako oteži gibanje. Torej je res lahko v dvoje laže ali teže. Kaj pa lepše? Mogoče je to še najbolj pomembno. Vadba v paru je bolj zabavna, zanimiva; partnerja se lahko med sabo motivirata in spodbujata. In skupaj preživita prosti čas v naravi. Pa da ne bo pomote. Vadba v paru ne velja le za odnos mož/žena, fant/punca …, čeprav je, roko na srce, to verjetno tisto lepše.

Vadba s partnerjem ima tudi nekaj slabosti, saj nista oba enako sposobna (močna, gibljiva itd.) in je zato treba izbor vaj prilagoditi sposobnostim vsakega v paru. Tudi pri današnjih vajah v glavnem delu bodite pozorni in ne menjajte vlog pri izvajanju določenih vaj, kjer vam partner s svojo maso pomeni pretežko breme.

Za ogrevanje izberite gibalne naloge, ki jih s partnerjem izmenično izvajate na razdalji vsaj 10 metrov. Temu sledi nekaj dinamičnih razteznih telovadnih vaj, nato pa vaje za moč v glavnem delu, ki jim sledi statično raztezanje. Organizacija naše vadbe je prikazana na naslednji sliki.

';