Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Poletov trener: Vaje za uspešen poletni tek

Dolgi poletni dnevi ali večeri so kot idealni, da v njih nekako stlačimo še vadbo moči in stabilizacije. Kdor tega ne počne vsaj dvakrat na teden vse leto, ima gotovo primanjkljaj pri tem delu treninga. Vadbo moči lahko imate kadar koli v dnevu. Zjutraj, opoldne ali zvečer. Vseeno je, pomembno je, da jo opravite. Vadečim vedno predlagam, da to naredijo pred televizijo ter tako čim bolj koristno porabijo svoj čas. Vendar so mi tekači povedali, da jim to ne gre najbolje. Jaz še vedno mislim, da je ležanje pred televizijo čas, ki ga lahko izrabimo za trening, pa naj bo to moč ali strečing.

Za vadbo moči ne potrebujete nobenih posebnih pripomočkov, vaše telo bo povsem dovolj. Se pravi, izvajanje vaj z lastno telesno težo je povsem zadovoljivo. Osredotočite se na mišične skupine, ki so najbolj šibke, ter jih poskušajte z vadbo čim nbolj aktivirati. Ne pozabite delati tudi kompleksnih vaj za vse telo. Tako boste aktivirali svoje telo in ustvarili dobro podlago za tekaški trening. Kajti kompleksne vaje so tiste, pri katerih so obremenitve podobne kakor pri teku. Priložene imate tri sklope vaj za moč.

Prvi sklop je za osnovno stabilizacijo, kar lahko počnete vedno, ko imate čas. Torej večkrat na teden. Drugi sklop je namenjen splošni vadbi moči in je primeren za vse, ki se bodo s takšno vadbo šele začeli. Tretji sklop so težje vaje in so primerne za tiste, ki imajo splošno moč na visoki ravni in si jo želijo še izboljšati.

';