Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

FOTO: Začetniški fitnes program za ženske

Program vadbe

Naredili smo ga za začetnike, ki začenjajo vadbo v centrih fitnesa. Program je sestavljen informativno, lahko ga prepišete in prosite za pomoč strokovno osebo, ki vam bo pokazala pravilno izvedbo vaj. Najprimernejša vadba na začetku razvoja je vadba na orodjih. Program vadbe uporablja princip »krožne vadbe«, kar pomeni, da se vadba odvija hitro s kratkimi vmesnimi počitki in hitrim gibanjem od orodja do orodja ... Najprej naredite prvi set prve vaje in nato brez odmora začnete delati prvi set druge vaje in tako naprej. Če boste preveč utrujeni, si privoščite vmesni počitek, ki naj ne bo daljši kot 60 sekund. S tem spodbujate srčno-dihalni sistem, da se razvija, z bremeni pa pripravljate sklepe, vezi in mišice za težje delo, ki bo sledilo po štirih tednih.

 

Vadbo izvajate trikrat na teden, med vikendom pa si privoščite malo daljše sprehode ali džoging. 

 

Fotogalerija vaj:

 

1. Potisk z nogami

2. Upogib trupa

5. Odmik nog - stoje

6. Izteg trupa

7. Priteg za glavo

9. Globoki počep prosto

10. Upogib trupa z rotacijo

11. Potisk nad glavo

 

';