Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Drseča telovadba

Preprosto je:  naj drsi še pri telovadbi. Danes se ogravamo in smo aktivni v gibanju.

Torej mora drseti na primer po parketu v dnevni sobi. Potrebujemo le nogavice. Za dlani pa še ene nogavice ali papirnate robčke, časopisni papir. Pri tokratni telovadbi uporabljamo par doma narejenih drsnikov, okrogle oblike, na katere lahko postavljamo roke (dlani, podlahti, komolce) oziroma noge (stopala, kolena). Vaje lahko izvajamo v različnih smereh z drsenjem po podlagi.

V pripravljalnem delu vadbe, ko se moramo ogreti, drsnike uporabljamo predvsem pri izvajanju naravnih oblik gibanja (hoja, tek, lazenje v različnih oporah in smereh). Zaradi drsenja lahko dosegamo večje razpone gibov, zato so priporočljivi tudi pri izvajanju razteznih gimnastičnih vaj (tako pri ogrevanju kakor v sklepnem delu vadbe).

Najbolj pa se seveda njihova uporabnost izrazi v glavnem delu vadbe, torej kot pripomoček pri izvajanju vaj moči. Veliko vaj v naši telovadbi je izvedenih v različnih oporah (spredaj, zadaj, v bočni opori), ki zahtevajo dobro stabilizacijo mišic trupa. Take vaje so težke in manj priporočljive za začetnike oziroma je treba dati velik poudarek pravilni tehniki izvajanja vaj, predvsem tistih, kjer lahko pride do ulekovanja v ledvenem delu. Ohranjati moramo nevtralen položaj hrbtenice in imeti napet trup.

Pa da ne pozabimo ... Katero je naše osnovno gibanje? Potegi in potiski v vodoravni in navpični smeri, upogibi, iztegi, bočni upogibi in suki trupa ter upogibi in iztegi nog v vseh treh sklepih. Skoraj vse gibe lahko izvedemo tudi z drsniki. Organizacija naše vadbe je prikazana v drugi tabeli.

 

 

 

';