Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Test koles. Cube Attain SL Disc

Kar je nemško, ne more biti slabo, pregovorno drži. Trenutno zelo aktualna kolesa v Evropi se ponašajo z nizko ceno in preverjeno kvaliteto. Cube je priljubljen pri tistih kolesarjih, ki na tradicijo ne dajo kaj dosti, bolj jih zanima, za koliko denarja bodo dobili dobro kolo. Če spadate med tiste, za katere pravimo, da vam je vseeno, kaj piše na kolesu, da vam več pomenijo vozne lastnosti, potem ste našli kolo, ki vam ne bo izpraznilo denarnice, bo pa ponudilo krasno užitkanje med kolesarjenjem.

Attain je aluminijec od glave do pete, kar pomeni, da je narejen iz cevi, na katerih piše 6061, in oblikovan po zadnjih standardih. Pletenice so skrite v drobovju kolesa in ustavlja se s pomočjo kolutnih, disk zavor. Geometrija je mešanica med tekmovalnim in takim kolesom, na katerem ste lahko ves dan. Prva kolesa Cube so bila strogo dirkalno orientirana, zato še danes ne morejo pozabiti na svoj vročekrvni pedigre. Tudi na tem kolesu je oprema zmešana z domačo Cubovo proizvodnjo in Shimanom 105. Kot vse kaže, bodo letos aluminijaste specialke, ki bodo stale manj od poldrugega tisočaka, v glavnem opremljene s srednjim razredom vseh treh poglavitnih skupin opreme. Torej s Shimano 105, Sram Rival ali Campagnolo Centaur.

Cena: 1400 evrov

Nadgradnja: Kolo tehta malce čez 10 kilogramov, če bi ga nagradili z lažjimi obročniki, bi ga shujšali največ za 300 gramov in bi bil še vedno težak, tako da ni posebnega smisla v tem početju. Kolesa s kolutnimi zavorami so v tem rangu pač nekoliko težja.

 

';