Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Poletov test: Specialized Allez Elite

Znamke ni treba predstavljati. Kolesa Specialized spadajo med deset najboljših na svetu, zato so tudi med prvimi spoznali, da je aluminijasta specialka še vedno vozna. Ta model je namenjen avanturistom, ki se občasno radi vozijo zelo hitro. Zakaj avanturistom? Zato, ker ima integrirane nastavke za montažo prtljažnika in blatnikov. To pomeni, da to kolo zlahka spremenite v potovalko. Če ste po duši ljubitelj mehkejše, zelo vodljive vožnje, hkrati pa občasno radi sprostite ventile in podivjate čez asfaltne ali makadamske poti, je Allez Elite prav tako za vas. Nad čim smo najbolj zadovoljni pri letošnjem modelu? Zelo shujšan čaka na sezono.

 

"Lažje kolo ne daje samo dobrega občutka na vzponih, ampak tudi, ko ga morate nesti v peto nadstropje bloka, kar je bil eden izmed ključnih vidikov oblikovanja samega okvirja. Allez ima po zaslugi na novo oblikovanega okvirja iz aluminija E5 vodilno težo v svojem razredu. Agresivno stanjšane, a še vedno trpežne cevi so narejene za največji prihranek teže, saj je v primerjavi z lanskim modelom okvir z vilicami lažji za kar 450 gramov!« z veseljem sporočajo prodajalci in dodajajo še, da so vilice iz karbona in zagotavljajo boljšo vodljivost. Geometrija kolesa Allez je bila razvita na podlagi širokega kroga podatkov in zagotavlja geometrijo, ki pokriva širok razpon položajev, hkrati pa zagotavlja učinkovito vodljivost, ki jo od takega kolesa pričakujete. Opremljen je z mešanico samih priljubljenih znamk, kot so Shimano, Praxis, Tektro, DT Swiss …

Cena: 1300 evrov

';