Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Poletov test: Concor sedež

V kolesarskem svetu sta samo dva sedeža pisala zgodovino. Prvi je Brooks B17 in drugi je Concor San Marco. Oba sta bila revolucionarna izdelka, ker sta sedenje na kolesu popolnoma spremenila.

Concor se je pojavil v začetku osemdesetih. Anatomska oblika, ki je omogočala povsem drugačno sedenje na specialki. Povsem drugačen izgled in drugačni materiali. Ni potrebno razlagati, da je v trenutku postal domena vseh specialkarjev. Redko kakšna sprememba se je tako hitro prijela kot concor sedež. In ta oblika je ostala še do danes in to pri prav vseh sedežih, vseh drugih proizvajalcev. Oblika kjer je najmanjši pritisk na najbolj občutljive kolesarjeve točke pri sedenju.

Concor se je potem izgubil v poplavi novih blagovnih znamk, tudi izboljšanih oblik in se potem vrnil kar z Lanceom Armstrongom. In potem naredil še eno napako, saj je nekoliko spremenil obliko. Prodaja je padla, ker je postal podoben ostalim. Letos se je vrnil s staro novo obliko in v trenutku spet postal številka ena. Concorja danes dobite v vseh izvedbah in barvah, tudi obliko za kronometerce in ženske. Concor spet osvaja kolesarski svet. Da, tudi s ceno. V osemdesetih je bil najdražji, danes je čisto dostopen za vse kolesarje.

 

Oblika 2018

 

 


Prvotna oblika iz osemdesetih let...

';