Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Poletov test: Bergamont Grandurance

Postali smo makadamar in makadamkar in kolesar, ki ne mara omejitev cest. Asfalt je super zadeva, vendar, če bi ne bil začinjen s pločevino na štirih kolesih. Asfalt je specialkarsko območje, domovina, kjer kraljuje hitrost in breztežnost in zlomljeni hrbti in... Nič nimamo proti. Vse podpiramo, samo, da uživamo na dveh kolesih brez motorja. Pardon, dopuščamo tudi elektična kolesa, katera smo vzljubili do konca in jih bomo še naprej.

 

 

Bergamont je pri nas neznana blagovna znamka. Pred sezono ali dve se je pojavilo tudi pri nas, čeprav ima v Nemčiji že četrt stoletja staro tadicjo. Nič hudega, nič nismo zamudili, kajti prej niso delali tako všečnih koles kot jih zadnje desetletje.

predstavljamo model Grandurance 5.0, ki stane manj od evrskega tisočaka. To pa je novica! Potrebujem kaj več za vožnjo po vseh, tudi slabih cestah? V reklami lepo piše, da  na novo definira pomen »ceste«. Nešteto majhnih, pametnih rešitev in prostor za 37 milimetrske pnevmatike  naredijo tega aluminijastega maratonca v čistokrvno »gravel« ali celo ciklokros kolo. Avantgarden izgled ter večnamenska geometrija sta razlog, da je ta model ne samo zelo všečen, ampak tudi popoln.

Dobi se ga pri vseh "slovenskih kolesarskih mojstrih", torej tam, kjer imajo samo dobro robo.  Tokrat vam samo predstavljamo kaj bomo zelo kmalu tudi vozili in potem se razpišemo.

';