Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Namenjen športnim rekreativcem

Namenjen športnim rekreativcem

Športni rekreativec je dober potrošnik. Stalno hoče več in je prvi, ki izrazi dobrodošlico napredni tehnologiji.
Športna rekreacija ni poceni. Še plavanje ne. Tudi tek ne. Vse ima svojo ceno, vendar pa pravimo, da je največja dragocenost prav prosti čas. Da, kakovost življenja se meri po številu ur prostega časa. Kako bomo prosti čas porabili, pa je Polet na kisiku, pravi odgovor. Idej in predlogov nam nikoli ne zmanjka.
Športna oprema je tisto, ki je neločljivo od želja, motivacije, ambicij. Brez dobre športne opreme ni dobre športne rekreacije, pa tudi, če uživate samo v plavanju. No, zdaj je zima in zimska športna oprema je precej dražja od poletne.

Predstavljamo vam avto, kar ni v naši navadi. Je avto sploh lahko športna oprema? Seveda je. Če smo bolj točni, potem je nujno napisati, da športni rekreativci pravzaprav spreminjamo avtomobilski svet. Kdo pa je kriv za pojavo SUV avtomobilov (SUV pomeni Sport Utility Vehicle), športni terenci prej niso obstajali, zdaj so najbolj iskani.
Volvo V90 ne spada pod športne terence, prej med avtomobil za športnike. Pri Volvo Cars so si zadali svojevrsten izziv. V svoji najnovejši kampanji želijo ljudi s pomočjo novega V90 Cross Country spodbuditi k ponovnemu odkrivanju svojih življenjskih strasti.

Na podlagi mednarodne raziskave so namreč ugotovili, da si kar šest od desetih ljudi želi več svojega časa posvetiti aktivnostim v naravi - hoji v hribe, teku, kolesarjenju ... Med tistimi, ki se svojim športnim aktivnostim ne morejo posvetiti v zadostni meri, pa jih je kar 68 odstotkov izjavilo, da jim preveč časa vzamejo delo in službene obveznosti.
Zato Volvo s svojo najnovejšo kampanjo s pomočjo novega V90 Cross Country spodbuja ljudi, naj ponovno poiščejo strasti in avanture, ki so nekoč zavzemale najvišja mesta seznamov njihovih prioritet.

"Večina izmed nas se je v življenju znašla na točki, ko smo zaradi kariernih izzivov in ciljev morali smuči, kolesa, snežne deske in druge športne rekvizite postaviti na stranski tir. Za mnoge to pomeni, da so se morali zaradi udobnega življenja odpovedati tistemu tako navdihujočemu občutku za pustolovščino. Ta kampanja je neke vrste opomnik, s pomočjo katerega se lahko spet povežemo z ljudmi, aktivnostmi in pozabljenimi strastmi," pravi Thomas Andersson, podpredsednik globalnega marketinga pri Volvo Cars.
Navdih so poiskali pri britanskem filozofu Alanu Wattsu. Nova kampanja pa spodbuja, da še enkrat premislimo o tistih resničnih življenjskih prioritetah in da živimo življenje polno nepozabnih trenutkov.

"Volvo V90 Cross Country tokrat ni prikazan na grobem terenu, kjer razkazuje svoje zmogljivosti. Predstavlja se kot avtomobil, ki ljudem omogoča, da zbežijo od svojega pogosto preveč zaposlenega vsakdana in na novo poiščejo svoje življenjsko ravnovesje," se dodaja Thomas Andersson.
Film, ki so ga posneli v okolici Vancouvra v kanadski provinci Britanski Kolumbiji, spremlja štiri posameznike, ki spet odkrijejo svoje nekdanje prijatelje in strasti iz preteklosti. Z V90 Cross Country odidejo iz mesta v naravo, kjer se predajajo deskanju na valovih, ribolovu, fotografiranju narave ...

V ozadju pa se sliši ikonski govor "Živite na polno v tem trenutku", ki ga je Alana Watts predstavil že daljnega leta 1959. Watts v tem govoru ljudi poziva, naj se ne posvečajo le statusu, ki ga želijo doseči v prihodnosti, temveč naj raje živijo v trenutku in predvsem počnejo stvari, ki jih osrečujejo. Govor ima tudi povsem jasno sporočilo: "Vsega ne moreš doživeti. Razen če živiš polno življenje. Zdaj!"

';