Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Kolesarski radar, ki odkriva vozila za nami!

Tole je pomembna novica za vse, ki kolesarite predvsem sami po dovolj prometnih cestah in imate dostikrat neprijeten občutek, kaj se dogaja za vami.

Zadnjič, na klubski vožnji, sem videl prijatelja, ki je imel pod sedežem zelo nenavadno kolesarsko luč, ki je sredi dneva močno brlela, a če na njej ne bi pisalo Garmin, bi mislil, da gre za zelo zelo neposrečen izdelek, če govorimo o luči. V resnici pa sem videl varia, vzvratni kolesarski radar in pametno kolesarsko luč!

Garmin je razvil prve in edinstvene pametne kolesarske luči in kolesarske radarje za zaznavanje približujočega se vozila.

Vzvratni radar Varia

Po podatkih ameriškega Urada za transport v ZDA vsako leto v prometnih nesrečah umre 726 kolesarjev, 49.000 pa je poškodovanih. Približno 40 odstotkov teh nesreč se zgodi zaradi naleta motornega vozila v kolesarja od zadaj.

V preteklosti so se kolesarji za spremljanje prometa za seboj zanašali na ogledala, pogled čez ramo nazaj in na sluh. Vsak od teh načinov ima omejitve in tveganja. Vzvratni kolesarski radar Varia zaznava vozila, ki se približujejo od zadaj in vam dajo čas, da se odzovete in pripravite. Poleg opozorila kolesarju opozarja tudi voznika približujočega se vozila z naraščajočo močjo svetilnosti zadnje luči kolesa.

Kolesarski radar sestavljata zadnja luč z radarjem in zaslon za radar. Zadnja luč z radarjem (The radar tail light – RTL 500) zaznava približujoča se vozila od razdalje 140 metrov zadaj in povečuje jakost svetlobe s približevanjem vozila. Če je zadnja luč v utripajočem načinu, se prav tako poveča moč utripanja. Zaslon radarja (Radar display unit – RDU) prikazuje do osem približujočih se vozil in naraščajočo nevarnost s spremembo barve. Na voljo je komplet zadnje luči z radarjem in zaslona ali samo zadnja luč z radarjem, ki jo povežete z združljivo napravo Edge, so zapisali pri Garminu.

Za mnoge samotne kolesarske jezdece, pa tudi za skupine, ki jim varnost pomeni največ, je izdelek revolucionaren. Upam, da ga bomo kmalu preizkusili tudi mi.

';