Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Čelada Rudy Project RACEMASTER Gold

V njej vozijo najboljši na svetu, dva meseca smo tudi mi. Zlato na glavi in še kaj poleg, bi dejali.

Kakšna se ti zdi čelada, sem vprašal znanca Fabia Sacchija, nekdanjega profija, zmagovalca kolesarske dirke Milano–Sanremo, pod vznožjem vzpona na San Marino.

Snemi jo. In sem snel čelado. Obrnil jo je.

»Bahrain Merida?«

»Da.« Nato je čelado z rokama močno stisnil skupaj, da se je milimetrsko upognila.

»Dobra je.«

Zakaj?

»Ker se upogne in je sposobna prevzeti silo morebitnega udarca in bo verjetno počila, kot čelada pri udarcu mora,« je pojasnil.

Nismo padli, smo kar verjeli. Slaba in hkrati dobra stran preizkusov čelad je, če ne »užgeš«.

Govorimo o zlati čeladi, s katero se postavljajo člani najbolj slovenske poklicne ekipe na najvišji ravni. Projekt Bahrain Merida. Gorazd Štangelj je tam šef, dirkači pa Janez Brajkovič, Borut Božič, Grega Bole, Luka Pibernik in še nekaj slovenskih fantov, ki prihajajo na sceno. Najbolj slaven Zemljan v ekipi je Vincenzo Nibali, zmagovalec Gira, Toura in Vuelte.

Ja, in vsi bodo vozili čelado – model Racemaster Gold (in očala Tralyx Gold), znamke Rudy Project –, ki smo jo dobili v preizkus.

Na pogled je čelada lepa, kot je pri »rudyju« v navadi. Kot večina pravih dirkalnih čelad je majhna. Nekako tanka. Na kepi visoko sede.

Ja, najpomembneje je, da na glavo odlično sede. Pravzaprav popolno, in tam tudi ostane. Zelo dobra Rudyjeva čelada, ki jo sicer veliko nosim, je na glavi živahnejša. Ta ni.

Vozila sva jo ženska in moški. V različnem vremenu. Mraz, dež, sonce, vročina.

Za zračenje je na čeladi kar 17 odprtin, kar bi moralo zadostovati za zračenje tudi v hudi poletni vročini, vendar predvidevam, da je treba odstraniti mrežico, ki varuje pred mrčesom. Imel sem občutek, da je z njo čelada nekoliko toplejša, kot sem pričakoval.

Vendar je bolj kakor zračnost pomembna varnost. Pod plastiko, s katero je po zunanji strani prevlečena čelada, se skriva pena, ki je narejena iz dveh vrst gostote. V njej je skrita struktura šesterokotnih stožcev, ki zagotavljajo boljše blaženje udarcev. Udarec v glavo se ne prenese le navzdol, ampak, zaradi opisane strukture, tudi prečno v obe strani.

Notranjost čelade je iz materialov, ki so protialergijski in se hitro sušijo. Na notranji stani je po obodu vpet obroč, ki skrbi za odličen oprijem glave, mogoče ga je tudi sneti. Snemljiva podloga z blazinicami ima med zračniki mrežico zoper mrčes, na voljo so tudi dodatne blazinice brez mrežice. Dovolj priročen in učinkovit je gumb zadaj, s katerim uravnavamo zategovanje čelade na glavi, zategovalnik je mogoče nastaviti tudi po višini.

Trak, ki pride pod brado, je kakovosten, dovolj robusten, ni pretanek, kot je to pri nekaterih modelih, podušesni sponki sta samonastavljivi, zelo kakovostna je tudi podbradna sponka, ki je s posebno blazinico dobro zaščitena pred stikom s kožo.

Na zadnji strani je čelada narejena tako, da je nekakšna »garaža« za očala, ki spadajo k čeladi. Za vstavljanje očal v čelado zadaj potrebujemo nekaj vaje, saj je očala treba obrniti, a kmalu nam bo jasno, kako stvar deluje. Stranska kraka očal sta lepo spravljena in nas ne bosta zbadala po lasišču.

Čelada velikosti L tehta 300 gramov, kar ni rekordno nizka teža, vendar vsaj mi pri tri- do štiriurnih vožnjah nismo imeli s težo nobenih težav. Rekreativci bodo veseli tudi majhnega vizirja za zaščito pred soncem in v mojem primeru nekoliko tudi dežjem, ki ga je mogoče preprosto nadeti in smeti.

Dodali bi le, da na zunanjo stran čelade nalepite priloženo nalepko s svojim imenom, naslovom in krvno skupino.

To je sijajen, kakovosten izdelek za tiste, ki se znajo hitro voziti in znajo paradirati v zlatu. Za tiste, ki jim to ne gre, so na voljo še druge barve in obilo kolesarskega sveta, ki je vsem na voljo. Cena izdelka, ki je gotovo predvsem za zelo dobre in športno naravnane kolesarje, je kakovosti, podobi in slavi izdelovalca primerna.

Očala Rudy Project TRALYX gold

Komplet Bahrain Meridin sestavljajo še »zlata« očala, model Rudy Project TRALYX gold. To so izrazito dirkalna očala, namenjena tekmovalcem in tistim, ki bi bili radi videti kakor oni. Okvir je lahek, zelo dobro (pre)zračen, mislim, da sem naštel v izdelku 16 odprtin! Kraka očal je seveda mogoče prilagoditi ušesom, nosnik je odličen, prilagodljiv, in očala lepo sedejo na nos, steklo je zapeljive oranžne barve, zelo kakovostno in nezlomljivo in se samodejno prilagaja svetlobi. Vidljivost je odlična, vendar je treba poudariti, da je steklo primerno za močno sonce, delno sončno vreme in za delno oblačno vreme, ko se dobro vidi. Za slabe vremenske razmere ta očala niso!

Predvsem ima kolesar s temi očali odličen pregled, saj razen zgoraj nimajo okvirja, optika je odlična, tudi zaščita oči, in slika je nepopačena, nedrseči ušesniki in nosnik so narejeni iz materiala, ki ne povzroča alergij, velja tudi opozoriti na tečaje očal, ki so narejeni tako, da poškodbe niso možne. Teža: zgolj 28 gramov.

Tralyx gold lahko spravite v kakovosten in ličen etui, izdelek pa je po ceni tam, kjer govorimo o višjem cenovnem razredu. No, zlata barva je le ena izmed tistih, ki so na voljo.

';