Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Zadnji nasveti pred vašim prvi tekom

Naše razmišljanje, povzeto po zapisanem Jennifer Van Allen, je namenjeno predvsem tistim, ki ste se odločile priti na tekmo prvič, ali pa to počnete zelo, zelo redko. Morda enkrat letno, morda zgolj enkrat v življenju.

Tudi v redu. Zaradi vas to tudi pišemo.

Nasveti za zadnje dni

Ne poskušajte nič novega. Vikend, ki je pred vami, mora biti sklepno dejanje vsega starega, kar ste počeli doslej. Torej: bog ne daj kupiti nove tekaške copate, preskušati novo hrano, eksperimentirati z novo opremo, ki je niste vajeni.

V tistem, v čemer se boste podali na 5,10 ali 21 kilomterov, morate opraviti vsaj deset vadb, če ne še kakšne več. Držite se rutine, poznanega.

Eksperimenti se lahko začnejo takoj po tekmi.

Ne stojte preveč. Zadnji dnevi naj bodo namenjeni počitku, čim več počivajte, sedite. Pohajkovanja in dolgi sprehodi po nakupavalnih središčih - to naj počnejo vaši sorodniki. Najbolje, da moški, da bodo spoznati tudi to plat ženskega treninga.

Ne pretiravajte s hrano. Ne silite se z ogromno skledo špagetov, z mislijo, da morate vse naenkrat pojesti, kot se to zgodi nemalokrat na večer pred tekmo. To lahko razdraži želodec. Hidrate vnašajte redno in po malem in vse do zadnjega večera pred tekmo.

Pripravite opremo. Pravočasno se odločite, v čem boste tekli, naj bo čisto, oprano, mehko, čakajoč zgolj na vas.

Če zadnje dni vseeno tekate, to počnite v drugih kosih vaše tekaške opreme. Izjema so le tekaške copate, a pazite, da jih ne umažete po neumnem ali zaradi nepazljivosti ali celo treme zaradi tekmovanja. In to prav dan pred vašim tako težko pričakovanim dogodkom.

';