Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Volkswagen Polet O2 ekipa - Lea in Špela na pripravah za polmaraton

Špela Šturm in Lea Kos bosta v sklopu Volkswagen PoletO2 ekipe nastopili na polmaratonski razdalji na 20. Volkswagen Ljubljanskem maratonu. Za Špelo bo to drugi polmaraton, saj je že lani uspešno pretekla to razdaljo na 19. Volkswagen Ljubljanskem maratonu in z rezultatom 2:07:37 v sproščenem ritmu odtekla zadano razdaljo. Lanski nastop je bil rezultat zaobljube ki smo si jo skupaj zadali v začetku leta 2014. Čez celo leto smo pridno vadili in vsi ki smo bili zdravi zaobljubo tudi izpolnili. Špela se je pridružila projektu ki ga podpirata Volkswagen in PoletO2 zaradi tega, ker bi rada lanski rezultat malce izboljšala. Koliko bo šlo na bolje bomo še videli, predvsem moramo najprej opraviti testiranja in bomo videli na katerem področju telesna priprave se da največ narediti. Vsekakor pa če bo Špela zdrava in bo lahko redno vadila, rezultat pod dve uri sploh ni vprašanje, jaz kot trener sem prepričan da bo sposobna teči okoli rezultata 1:50. Vendar pustimo točne napovedi za poletni del, ko se bodo stvari povsem izkristalizirale.

Lea Kos bo v našem projektu posebna zgodba, dejansko poseben strokovni izziv. Kako iz nekdaj vrhunske plavalke narediti tekačico. Lea ima zagotovo iz svojih športnih izkušenj vcepljeno delavnost, ve da je za uspeh treba vložiti delo in trud. To moramo izkoristiti v svoj prid in ne proti nam. Če bo Lea tekla preveč, jo bomo zagotovo poškodovali. Z Leo bomo morali delati v rokavicah če se izrazim v žargonu. Njeno telo namreč še ni povsem prilagojeno na tekaško obremenitev, zato bo v prvih mesecih pri njej poudarek predvsem na temu, da jo navadimo na tekaški »stres«.

S tem mislim na obremenitve med tekom, pa ne obremenitve na srčno žilni sistem, temveč na fizične obremenitve, ki jih med tekom prenašajo noge. Njen cilj je predvsem preteči to razdaljo. Jaz bom pa dodal še moj cilj, naj preteče polmaraton in ob vsem tem ostane zdrava, oziroma nepoškodovana.

Podobno kot smo prejšnji teden predstavili razdelitev treninga za maratonce, bomo isto naredili še za polmaratonsko razdaljo.

Tedne bomo razdelili po naslednjem sistemu:

Po Špeli in Lei bomo v prvih tednih vadbe veliko treninga opravili »na slepo«, se pravi brez merilca srčnega utripa, brez zapovedanih kilometrov in hitrosti. V teh začetnih tednih bo glavni cilj predvsem to, da se navadita trikrat ali štirikrat tedensko odpraviti na tek, pa tudi če samo za pol ure. Jaz temu v žargonu rečem, da se v tem obdobju utečeš. Pri obeh puncah bomo dali tudi velik poudarek na preventivno vadbo moči. Pri Lei bo to skoraj glavna dejavnost v treningu, Špeli pa to tudi ne bo škodilo, saj bo zaradi te vadbe čez poletje z lahkoto opravili z daljšimi teki.
Julija in avgusta bosta punci vsaki drugi teden odtekli daljši tek.

Enkrat po razgibanem terenu, enkrat bolj po ravnem. Pričeli bomo z desetimi kilometri, največ bodo odtekle šestnajst ali pa osemnajst kilometrov. To bomo prvi specifični treningi za nastop na polmaratonu. Upam da letos ne bo preveč pasje poletje, kakšen daljši izpad vadbe v tem obdobju se jeseni močno pozna.

Zadnjih osem tednov bomo namenili bolj intenzivnim vsebinam, v kolikor bo šel trening prej po načrtu in da bosta punci zdravi. Predvsem pri Lei bomo posebej pozorni. V kolikor nam bodo njene noge pustili, bo tekla kakšne intervale in tempo teke, v kolikor pa ne, pa tudi nič hudega. Važno da bo zdrava pretekla polmaraton. S tempo teki in intervali dvignemo funkcionalno sposobnost tekačem. To pomeni, da so pri istem naporu sposobni teči hitreje. Prepričan sem, da nas čaka zanimivo obdobje, jaz se že veselim, upam da se tudi Špela in Lea.

';