Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

V ekipi Volkswagen Polet O2 še vedno napredujemo

V tekaški ekipi Volkswagen Polet O2 imamo samo en cilj: individualno napredovati v tekaški in splošni pripravljenosti. Špela, ena izmed tekačic, nam je v kratkem pogovoru razložila, kako je prišla do tekaškega napredka.

Kako si zadovolja s projektom do sedaj?

Čas res hitro mineva, smo že na polovici priprav in treningov. Zaenkrat vse poteka super, treningi do sedaj niso bili preveč naporni. Najrajši se udeležujem skupnih treningov, ki potekajo dvakrat tedensko. Trening v skupini je prijetnejši, med treningom drug drugega spodbujamo in s tem so tudi težji treningi (npr. trening intervalov ali klancev) lažji. Tudi čas na skupinskem treningu mine hitreje, predvsem zaradi prijetne družbe sotekačev. Ker je projekt pripravljen tako, da je za vsakega posameznika pripravljen individualni program, moram dodatno nekaj tekov narediti tudi sama oz. slediti pripravljenem programu, kar mi nekako kar uspeva. Projekt je dobro zastavljen, saj smo na začetku preverili zdravstveno stanje, opravili testranje in tako sedaj lahko spremljamo naš napredek.

Ali treniraš več kot v prejšnjih letih?

Treniram predvsem bolj redno, kar posledično pomeni tudi več. Ob skupinskih treningih se trudim, da grem na daljši tek vsaj še enkrat ali dvakrat v tednu. Mislim, da predvsem rednost treningov pripomore k temu, da se tudi takrat, ko nimam prave volje, lažje odpravim na tek in s tem opravim več treningov kot v prejšnih letih.

Po rezultatih na testiranjih in tekmah napreduješ, kako to občutiš sama?

Občutek, da napreduješ, je odličen. Na začetku sem imela nekaj zdravstvenih težav, hitro sem bila utrujena in brez moči. Ko smo to odpravili, je moje počutje veliko boljše, imam veliko več moči in energije za tek. Ko v kratkem času vidiš, koliko lahko napreduješ in to z zmernim treningom, je motivacija še toliko večja in odhod na trening vedno lažji.

Pravkar si bila na nočni desetki na Bledu, kako je šlo?

Odlično. Imela sem dober dan, veliko energije. Seveda pa je tek na Nočni 10-ki  vedno nekaj posebnega. Sama energija na teku, atmosfera in kulisa nočnega Bleda, naredijo tek na Bledu svojevrsten. 

Si zadovoljna z rezultatom?

Sem zadovoljna. Lahko rečem da zelo. Ko mi je trener v programu napisal predviden čas 53 min, mu nisem verjela, da tak čas lahko dosežem, da nisem dovolj pripravljena. No, očitno so teningi zastavljeni tako, da je moja forma boljša kot sama mislim da je.

Trenutna tekaška pripravljenost kaže, da boš polmaraton pretekla nekje pod dve uri. Kakšen rezultat si želiš v tem trenutku?

Joj, do maratona je še kar nekaj časa. Bom videla kako se bo vse skupaj odvijalo. Mogoče se mi sedaj zdi čas med 1:50-1:55 vse bolj realen. Če bom pridno trenirala.

';