Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Tri zlata pravila kolesarskega bontona

Nikoli ni odveč obnoviti nekaj teorije o obnašanju kolesarjev med vožnjo v skupini. Za zagotavljanje učinkovite in predvsem varne vožnje v skupini se kolesarji namreč držimo določenih pravil.

Bistvo skupinske vožnje je izkoriščanje zavetrja, ki ga zagotovijo kolesar ali več kolesarjev na čelu skupine. Ti »šofirajo« vožnjo in so odgovorni za opozarjanje drugih kolesarjev na ovire na cesti, luknje na cestišču in podobno. Kolesarji v jedru skupine namreč ne vidijo, kaj se dogaja na poti, zato imajo vodilni kolesarji tudi določeno odgovornost.

V skupini vozite čim bližje, da čim bolje izkoristite zavetrje, ampak poskrbite za to, da imate dogajanje v skupini pod nadzorom. Koncentracija vam ne sme popustiti, da ste ves čas pripravljene na vsa morebitna nepričakovana zaviranja ali »opletanja« levo in desno kolesarjev pred vami. Tudi sami poskrbite za to, da ne izvajate kakšnih nenadnih gibov na kolesu, saj lahko to zmoti skupino za vami. Pri tem seveda ne pozabite, da morate ves čas budno spremljati vse, kar se dogaja pred vami. Kar je za vami, je zgodovina in nazaj na kolesu ne gledamo nikoli!

Ko se kolesarji na čelu skupine utrudijo, je čas za »smeno«. Preden se za to odločijo, morajo preveriti, da ni pred njimi nobenih ovir, nato pa se previdno umaknejo levo ali desno, da jih skupina tekoče prehiti. Sami pa se namestijo v zavetrje na repu skupine, da se nadihajo in spočijejo.

';