Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Trenirajte kot olimpijska kolesarka

Megan Guarnier je svoj vzpon med najboljše začela že pred desetimi leti, ko je bila še študentka in poleg kolesarjenja bila še uspešna plavalka. Takrat se ji je svet praktično odprl. Danes je 30-letna Megan in Queensbuuryja v New Yorku aktualna ameriška kolesarska prvakinja in bronasta iz nedavno minulega svetovnega ženskega prvenstva. Tako je postala prva kolesarka iz ZDA po letu 1994 z medaljo iz velikih tekmovanj. Naslednjega avgusta pa se odpravlja v Rio na OI. In na zmago.

Nekaj vprašanj o njenem treningu smo ujeli v njenem intervjuju z Bradleyjem Sturbergom iz Outside Magazine.

Najljubša vadba: Všeč so mi regeneracijske vožnje. So zelo pomembne saj se mi pomagajo dekompresirati in zopet napolniti z energijo za naslednji težji trening. 

Prekladanje uteži: Pridobivanje moči je fantastično za dinamično in eksplozivno kolesarjenje. Sama preživim dva do tri mesece na leto v telovadnici, kjer delam za moč, a obenem preneham z dviganjem uteži vsaj 4 tedne pred dirko, da v noge zopet dobim občutek.

Zabava za notranjo vadbo: Trenažerji niso zabavni, zato pozimi rada grem v tople kraje. A včasih tudi sama vozim kolo v dvorani ali pa na trenažerju. Hvala bogu za Netflix, ki mi tam krajša čas. Če delam bolj intenzivne ali zahtevne intervale zamenjam serije za glasbo. Girl Talk so mi najljubši.

Umetnost trpljenja: Veliko dirkanja pomeni, da mora glava premagati telo in razumnost je treba vreči skozi okno. Ko me zares boli, bolečino premagam tako, da se spomnim, da nisem edina, ki jo boli in da so dekleta okoli mene v identičnem položaju. Skušam ostati ostra in o tem ne razmišljati preveč, saj bom strm klanec morala premagati tudi če me noge pečejo kot hudič, drugega izhoda zame ni.

Priprava na dirko: Najdite rutino, ki vam ustreza in jo ponavljajte pred vsako dirko. Zame je to joga. Rutina je vsakič identična, vzame mi je od 20 do 25 minut in z jogo svoje telo in misli preusmerim samo v dirko.

Gluten?: Vse se vrsti okoli tega, da človek najde tisto, kar mu najbolj ugaja. Vem, da je postalo že stereotipno v zadnjih letih, ampak priznam, ne jem glutena že šest let. Čeprav nikoli nisem imela celiakije, enostavno nisem dobro prebavljala glutena, saj sem se počutila napihnjeno. Morda ne deluje pri vsem, a meni ta dieta pomaga.

Veliko pojej: Moji prijatelji in družina so šokirani nad količinami hrane, ki jo pojem, če potrebujem gorivo in energijo. Pravijo: "Si najmanjša punčka v ekipi. Kako lahko poješ toliko?"

Jej zgodaj: Ne jejte vsaj tri ure pred začetkom težkega preizkusa oziroma dirke. Počutje med dirko je tako precej boljše in sveže. Bolje prebaviti vse, preden se usedete na kolo.

Regeneracija: Sama regeneracijo jemljem tako resno kot trening. Veliko spim. Imam kompresijske nogavice za na pot. Veliko telovadbe in raztezanja. Osebno mi zelo ugajajo tudi ledene kopeli, predvsem po težkih dneh. Mogoče zato, ker potem ne čutim več svojih nog! 

Počitek je nujen: Zelo pomembno in dobro je imeti dovolj samozavesti, da se za nekaj dni ne dotaknete kolesa ali tekaških čevljev in da spočijete svoje telo in um. Če te že sama misel na krut trening spravi na rob solz, potem potrebuješ odmor in odklop. 

';