Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Tekaški program za občasne tekače

Občasni tekači

Kdor ne teče redno, ima navadno težave začeti teči več, saj se lahko vedno znova pojavijo težave, ki z redno vadbo izginejo. Boleča kolena, boleč hrbet, utrujenost po krajšem teku in podobno. Te težave počasi zginejo, ko se telo okrepi. Načrt za vadbo je za vas dokaj enostaven, treba je samo redno trikrat do štirikrat na teden teči. Na začetku nič intenzivnega, potem pa počasi dodajate kaj daljšega ali hitrejšega. Spet mora vsak sam presoditi, kakšne so njegove sposobnosti. Lahko pa vam iz tekaških izkušenj povem, da je vsaka prenagljenost v teku lahko kaznovana s prisilnim počitkom.

Tecite počasi, bodite potrpežljivi, hitrost bo prišla poleti na spored. Glavni cilj za prihodnje mesece sta nabiranje kilometrov in redna tekaška aktivnost.

';