Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Tekaški načrt za začetnike in neredne tekače

Začetniki! Za vas je pomembno, da (spet) začnete vaditi in da vnesete vadbo v svoj tedenski urnik. Začetek je težak, vendar bo počasi vse laže. Saj sami to veste, treba je premagati začetno nelagodje na vseh ravneh, potem pa steče, dobesedno. Poznam tekačico, ki pravi, da pozimi nerada teče, preprosto ji ni všeč. Vendar vseeno redno hodi na trening. Pravi, da je vsako leto nov začetek težak, zato raje pozimi malce potrpi in je spomladi laže. Recept je samo eden. Začeti je treba in to danes. 30 minut hoje ni za nikogar pretežak.

Vadba je razdeljena na štiri sklope, vsakega lahko ponavljamo dva ali tri tedne, to naj presodi vsak sam. Ne obremenjujte se s hitrostjo in razdaljo, vsaj teh prvih osem tednov ne. Kajti napredka ne boste čutili iz dneva v dan. Teku je treba dati priložnost na daljše obdobje. Opazujte napredek iz meseca v mesec in boste videli, kam vas to lahko pripelje.

Napisana vadba je namenjena takšnim, ki so nekoč že malce tekli. Popolni začetniki lahko količinsko kakšno minuto odbijete, nič ne bo narobe. Predvsem pa ne smete teči prehitro. Velja pravilo pogovornega teka. Se pravi, tečete tako hitro, da se še vedno lahko vmes pogovarjate, in boste z lahkoto oddelali. Kdor ima voljo in čas, lahko pozneje doda še eno vadbeno enoto, in sicer hojo v klanec.

';