Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Tekaška ekipa Volkswagen Polet O2: Po treh mesecih

Tekaška ekipa Volkswagen Polet O2 je aktivna že tri mesece. V prejšnjih prispevkih smo malce že opisovali kakšni so bili napredki na testiranjih. Dejansko smo v dokaj kratkem času uspeli narediti že kar veliko. Upam samo, da nas poletje ne bo preveč zaustavilo na naši poti navzgor. Tekači in tekačice pridno nabirajo kilometre, ter se počasi približujejo ciljnim količinam. Maratonca tečeta okoli 50 kilometrov tedensko, polmaratonki slabih 40, tekača na desetki pa vsak po svoje. Z Matjažem delamo na specifični tekaški moči, s Petro pa na tem, da prične kar se da redno teči. Petra je imela namreč problem s slabo krvjo, ki smo ga odpravili. V času ko je njena kri bila dobra le »za sedenje«, dejansko ni smela trenirati, zato je s treningom malenkost v zaostanku. Vendar ni še nič zamujeno. Časa je še dovolj. Preberite, kaj pravi Petra o njenem treningu in skupini v kratkem pogovoru:

Občutiš razliko v počutju, zdaj in pa kakšen mesec nazaj?

Vsekakor se mi je slabokrvnost poznala predvsem na počutju. Med tekom sem postala takoj zadihana, bilo je dejansko vsak dan slabše, po treningu sem bila utrujena še dva ali tri dni, slabo sem spala, bolela me je glava, v glavnem počutila sem se zelo slabo. Sedaj je pa zadeva povsem drugačna, glavoboli so povsem izginili, bolje spim, imam več energije. Tudi tekaški treningi so vedno boljši, dejansko čutim, da mi gre vsak dan bolje. Dejansko moram povedati, da je bilo zelo težko, ker sem se vključila v ekipo, na treningih pa nikakor ni šlo, oziroma je bilo iz dneva v dan slabše. Res sem vesela, da smo v sklopu testiranj opravili tudi analizo krvi, da smo ugotovili vzrok slabemu počutju. Upam, da bom sedaj lahko nadoknadila zamujeno.

Koliko časa pa boš lahko namenila treningu čez poletje?

Dejansko več kot pa v ostalih delih leta. Otroci imajo počitnice, dnevi so dolgi, tako da bo to veliko lažje. Zelo mi je všeč tudi to, da imamo pripravljen individualni program vadbe, ki nas postopoma pelje k vedno večjim obremenitvam. Tudi razmišljati ne rabim, kaj naj počnem na teku.

Poleti bomo prešli na tri teke tedensko, plus ostale aktivnosti. Bo to preveč?

Mislim da ne. Če pa bo, si bom vzela kakšen dan prosto, ali pa ne bom šla na tek, temveč hodit. Ko gledam druge tekače v ekipi jih prav občudujem, koliko so že napredovali v tem času kar treniramo skupaj. Vem, da moram sedaj malce več vložiti, da tudi jaz ujamem vlak napredka.

Kakšni so sedaj tvoji cilji za jeseni?

Zadnjič sem na treningu pretekla 30 minut v kosu, kar je bilo prvič. Jeseni bi rada v času ene ure pretekla deset kilometrov

Konec oktobra bomo videli če bo Petri uspelo izpolniti njen cilj. Z rednim delom in vztrajnostjo, so cilji zagotovo dosegljivi. Petra, želimo ti veliko lepih treningov, ter hiter tek na 20. Volkswagen Ljubljanskem maratonu. Kot trener moram poudariti, da je lepo videti ko tekači pozitivno zrejo v prihodnost. Petrin osnovni cilj je bil, da preteče desetko z nasmehom. Sedaj ni več vprašanje ali bo to lahko naredila. Edino kar ne vemo je to, kako hitro ji bo to uspelo.
 

';