Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Punce, prihaja DM tek: zadnji nasveti za petko in desetko

V soboto bo v Ljubljani dolgo pričakovani in tudi  največji ženski tekaški praznik, DM tek za ženske. Teklo se bo na 5 in 10 kilometrov. Vemo, da vsi veste, da so za ženske skrbeli ljudje, ki so tesno povezani s Poletom O2, od dr. Nade Rotovnik Kozjek, Klemna Dolenca in Iztoka Čopa.

Bile ste v najboljših rokah - a nekaj nasvetov zadnje dni ne bo odveč.

Mnoge ženske se bodo verjetno prvič udeležile tekaške tekme - in če je dan tekme že za izkušene tekačice lahko stresen, kako bi ne bil za tista dekleta, ki se na startno linijo postavijo prvič?

O tem je pisala tudi Jennifer Van Allen (google +), njen zapis je bil tudi osnova za naše nasvete.

Teden pred tekmo

No, zdaj že malo manj.

Osvobodite se treme, teki na 5 in 10m kilometrov so zelo pozitivna izkušnja, nekakšno veliko druažbno srečanje. Morda bodo za vas navijali ljudje, ki jih še nikoli niste videli, vam ponujali vodo in okrepčilo, vsi v želji, da bi bil dan nepozaben za vse.

Ja, vsaka začetnica se boji, da bi bila na teku zadnja, a ponavadi ni tako. Tekov na pet kilometrov se udeležujejo ljudje z zelo različno telesno pripravljenostjo, nekateri so hitri, drugi prihodijo do cilja. A važna je pot, ne pa cilj, saj to vemo.

Preglejte traso. Če je le mogoče, si oglejte prizorišče, progo, skušajte začutiti energijo prostora, kjer boste tekle. Seveda je traso dobro tudi preteči ali prehoditi, da boste vedele, kje se lahko naprezate, kje pa je treba malo popustiti, da bo vse ok. Zelo pomembno je tudi, da veste, kje je start tekmovanja, da ga ne bi iskale na dan dogodka, vse nervozne, v skupini tisočev.

Jejte, kar je za vas dobro. Pomembno je, da ne eksperimentirate, zato jejte tisto, po čemer se dobro počutite. Zadnji teden jejte tisto, kar navadno použijete pred vašo vadbo. Vsaj dve uri preden si nataknete tekaške copate, ne pojejte ničesar težkega. Tako tudi na dan tekme ne zaužijte nič težkega, vsaj dve uri pred startom ne. Smuti s sadjem in jogurtom je lahko prima, saj vsebuje uravnotežen izbor hidratov in proteinov. No, seveda ga ne smete niti pogledati na dan tekme, če to ni vaš preverjen obrok pred vadbo ali tekmo.

Jutri nadaljujejmo: kaj početi zadnje dni?

';