Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Polet vas vabi: gremo mi spet smučat

Predstavljamo smuči posameznih proizvajalcev v štirih kategorijah po njihovem izboru. brez težav boste našli primerne zase. le odločiti se morate, kaj je najbolje za vas, in upamo, da vam bo naš zapis v pomoč. Pripravil Primož Kališnik

V naši reviji, mesečnem vodniku po rekreaciji in mediju s petnajstletnim stažem v seznanjanju javnosti o športni rekreaciji, zdravju in športni opremi, smo vsako leto posvetili precej prostora alpskemu smučanju, slovenskemu nacionalnemu športu. Pred vsako zimo smo tudi vedno predstavili, kaj je novega na trgu smuči.

Pred mnogimi leti smo v Slovenskih novicah pripravljali teste smuči, na katerih so bili preizkuševalci smuči taki smučarji, kot so nekdanja šampiona Mateja Svet in Bojan Križaj, demonstrator Sandi Murovec, ki piše smučarske knjige in ustvarja smučarske filme, tudi s Tino Maze, in drugi.

Upamo, da bodo časi tako v naravi, s snegom, kot v gospodarstvu, z našim standardom, taki, da se bomo testov lahko znova lotili.

Zgodilo se je namreč, da prav o smučanju in smučeh, se pravi o rekvizitih slovenskega nacionalnega športa, tudi graditelja identitete naroda in morda po mnenju nekaterih najbolj snežno belo gorečih in govorečih celo samostojnosti države, danes vemo neprimerno manj kakor o tekaški obutvi, kolesih, pohodni opremi.

To ni dobro. Zato pri Poletu 02 poskušamo tako obveščati bralce, kaj se pod kakšnim imenom kakšnega izdelovalca smuči skriva (v dobrem pomenu besede), kot tistim v smučarski industriji pomagati prebroditi manj prijazne čase. Skratka, zavedamo se realnosti v gospodarstvu in tudi zato bomo tokrat poskušali zadevo izpeljati tako, da bo čim bolj koristna za potrošnike in za zastopnike in proizvajalce smuči.

 

Tako smo se v uredništvu odločili, da bomo v decembrski, smučanju posvečeni številki naše revije predstavili štiri smuči vsakega proizvajalca. Katere bodo te smuči, pa je bilo prepuščeno odločitvi ljudi, ki smuči zastopajo oziroma prodajajo.

Zastopnike smo prosili, da po svoji presoji smuči uvrstijo v naslednje kategorije:

– smuči za lepo urejene terene

Ko je smučanje en sam užitek, saj je pod nami vse urejeno, poteptano, ne preveč trdo. Ko je treba zgolj zaviti in uživati v naravi.

– ženske smuči za lepo urejene terene

Ja, ženske so iz drugega sveta kakor moški. Hvala bogu, da je tako. Tudi smučajo drugače. In da bi smučale po svoje in uživale, poznamo smuči prav zanje.

– najprimernejše smuči za tiste, ki dolgo niso smučali, a bi spet radi začeli.

No, zdaj smo pa tam, kjer nas je Slovencev veliko. Včasih smo smučali vsi. Potem nekaj manj. Potem veliko manj. A veselje je ostalo. Spet bi šli na sneg. Morda imamo v nogah še staro tehniko, a to ni pomembno – le na sneg je treba, vse drugo pride dobesedno izpod nog.

– vsestranske (all mountain) smuči

To so tiste smuči, ki jih lahko uporabljamo na različnih terenih in v različnih razmerah.

Oblika in vsebina

Vse smuči vsakega proizvajalca bodo predstavljene v skupini v okviru znamke, tako da smuči različnih proizvajalcev ne bodo primerjane med seboj, ampak bodo predstavljene »v lastni tovarniški izložbi«.

Za vsak par smo, pišočim v oporo, predlagali naslednje:

– splošen opis smuči: s katerimi besedami bi jih predstavili kupcu v trgovini

– odlike smuči: kakor jih tovarna predstavlja v katalogu

– posebni dodatki: tehnološke posebnosti

– za koga te smuči so in za koga niso

– priporočena cena

Tistih, ki so se odzvali na naše povabilo, nismo omejevali s povsem uniformirano obliko, vsak je zapisal, kot se mu zdi najbolje za predstavitev.

Prepričani smo, da lahko tako smučarski šport dobro približamo potrošnikom in to že v decembrski številki naše revije, torej preden bo padel sneg. Tako kot je prav in kot je bilo včasih. Verjamemo, da »proste roke« pri predstavitvi pomenijo veliko priložnost, da smučanje vrnemo tja, kamor spada: na vrh priljubljenosti v rekreaciji, in to sploh ne zgolj pozimi. Kot verjamemo, so časi taki, da je povsem razumljivo, da je treba stopiti skupaj, saj lahko le skupna prizadevanja stvari postavijo tako, da bodo dobre za čim več ljudi. Tudi v »trgovini«.

Seveda pa, še enkrat, upamo, da bo spet prišel čas, ko se bodo vse smuči znašle na pravem, neodvisnem testu, kot je to včasih v Delovi hiši že bilo. In bi moralo biti.

No, dobro je tudi, da bralci Poleta O2 vedo to: vsi, ki smo jih povabili, da predstavijo svoje smuči, so to z veseljem tudi storili. Ni hudir, da se iz tega ne bi izcimilo nekaj dobrega in to čim prej!

Da bi spet vsi smučali ...

(V nadaljevanju bomo predstavili 36 parov smuči)

';