Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Načrt vadbe: 17 tednov do hitrega maratona

Maratonski načrt je tak kakor polmaratonski, le količine so večje. Predvideva se, da vsi, ki se odpravljajo na maraton, že dokaj redno tečejo, s tem načrtom pa bodo svojo vadbo le še sistemizirali. Navodila so enaka kot za polmaratonce, v prvih tednih ni toliko pomembna količina teka, bolj pomembno je, da vpeljete trening v svoj tedenski urnik, da treningov ne spuščate in da dosledno izvajate dodatne aktivnosti (moč, tehnika, strečing). Če ste v stiski s časom, pojdite na tek za 30 minut, naredite nekaj vaj za moč in to je to. Na startni črti v Ljubljani bo štel vsak pretečen kilometer.

***

Upamo, da vam bodo predlagani načrti vadbe v pomoč. Najbolje je, da si načrt obesite na steno ali hladilnik, da vas bo večkrat na dan opomnil, kaj morate še narediti v pripravi za Ljubljanski maraton. Na koncu največ šteje rednost vadbe. Vloženi trud in čas se vam bosta večkratno poplačala z dobro tekaško pripravljenostjo. To pa je prva stvar, ki jo dolgujete sebi, ko se odločite za udeležbo na maratonu.

Najbolj veseli bomo, če boste tekli z nami. In po najboljšem tekaškem načrtu. Imamo le 15 let izkušenj, upamo, da to nekaj šteje.

';