Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Na kaj moramo biti pozorni nekaj tednov pred Lublancem

Zelo pomembno je, da se po večmesečnih fizičnih tekaških naporih na tek pripravimo tudi psihično. Dnevi pred tekmovanjem bodo nekaj posebnega. Pazite, da boste ostali mirni in vas ne bo zajela tekaška evforija. Trema pred nastopom bo velika. Višji ko je cilj, večji je izziv, močnejši sta napetost in vzburjenost pred startom. Pomembno je, da ostanete mirni in tekmovanje vzamete kot del vadbe, tecite sproščeno in naj vas drobni nepredvideni dogodki ne spravijo iz ritma.

Poveča se število dni počitka in zmanjša število dni vadbe, močno se zmanjša obseg vadbe, ne tecite več daljših tekov. Med zadnjim »močnim« tekom in tekmovanjem imejte dovolj časa za obnovo in regeneracijo organizma. To naj bo vsaj 4 do 5 dni pred nastopom. Če je bila vadba obsežna in učinkovita, vam bosta dan ali dva več odmora bolj koristila kot intenzivnejša vadba v zadnjih dneh. Dobro je, da v zadnjem tednu več spite. Prav tako bodite pozorni na vnos tekočine v telo. Upoštevajte navodila, pijte večkrat po malo in tako vzdržujte dobro hidratacijo organizma pred tekmovanjem.

';