Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Moč v številkah: Triatlonec Gordon Benson

Triatlonec Gordon Benson je že dolga leta v samem vrhu tega športa v Evropi, leta 2014 je postal tudi evropski prvak, istega leta, še več, le mesec dni kasneje pa je z ekipo Velike Britanije osvojil še zlato odličje na svetovnem prvenstvu.

Tekmovanje za najboljše triatlonce se ne imenuje zaman Ironman in tudi Benson je strašansko dobro pripravljen človek, predvsem ko govorimo o obdobjih pred začetkom dirk.

Kakšne so skrivnosti 22-letnega udeleženca nedavno minulih olimpijskih iger v Rio de Janeiru in kaj v njegovem svetu pomenijo številke 1, 3, 30 in 3500?

Moč v številkah

30 - Ure treninga, ki jih Benson opravi vsak teden. Na običajen dan trenira vse tri discipline, z premori za regeneracijo. To lahko pomeni 90-minuten trening plavanja zjutraj, 60-minutni tek po kosilu in 65-kilometrska razdalja, ki jo Britanec zvečer premaga na kolesu. Za vse tri discipline pozna dober način treninga. Pri teku pride v poštev intervalni trening, pri plavanju trening z lopaticami in pri kolesarjenju vožnjo z visoko kadenco v nižji prestavi.

3 – Število osvojenih zlatih medalj. Ko se bori za zlato odličje, je v njegovem triatlonskem svetu najbolj pomembna tranzicija iz vode na kolo. »Včasih treniram ta prehod tako, da svojo plavalno obleko zmočim z vodo in se jo potem karseda hitro skušam znebiti. Najbolje mi gre takrat, ko mi pomagajo prijatelji, pa še bolj zabavno je.« Njegov skrivni načrt med takšnimi treningi pa so tudi premori za kavo, predvsem za to, da se mu vmes posušijo lasje in da se na kolesu ne prehladi.

3,500 – Kalorije, ki jih na dan treninga zaužije. Ovsena kaša z javorjevim sirupom za zajtrk, pred tekmo temu doda še rogljiček za več ogljikovih hidratov. Benson zaužije tri obroke dan, vsi pa temeljijo na vnosu beljakovin, ki se jim posveča tudi med treningom samim. Na dosegu rok pa ima vedno tudi plastenko z vodo.

1 – Dni, ki jih potrebuje za regeneracijo po tekmi ali med treningi. Petek je dan, ko Benson počiva, ne glede na to ali ima tekmo naslednji dan ali ne. Počivanje sicer ne pride v poštev. Tudi ob petkih grem plavati in delam jogo, ki me zelo sprošča, obenem pa mi je zelo pomagala pri mojem položaju na kolesu.

';