Spletna mesta Dela d.o.o., (slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, polet.si, ddom.si, pogledi.si, micna.si) uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh? V redu Omejujem piškotke Želim več informacij

Kristijan Koren na progi triatlona IRONMAN 70.3 Slovenska Istra

Kristijan Koren, član ekipe Bahrain-Merida, na kolesarski progi triatlona IRONMAN 70.3 Slovenska Istra
Začelo se je koledarsko poletje, ki v letošnjem letu za koga pomeni tudi vrhunec treningov za prvo slovensko Ironman preizkušnjo, Ironman 70. 3 Slovenska Istra. Triatlon v razdaljah 1,9 km plavanja, 90 km kolesarjenja in 21,1 km teka bo 23. septembra 2018 v Kopru, trije meseci pa so še zadostno obdobje tako za pripravo zato, da bomo razdalje zmogli, kot za uvrstitev na čas.

Potem ko smo pred dnevi že predstavili razmišljanje najuspešnejšega slovenskega triatlonca na dolgih razdaljah Davida Plešeta, se je tokrat po kolesarskem delu zapeljal Kristijan Koren, član ekipe Bahrain-Merida.  31-letni Koren je profesionalec od leta 2010, od takrat pa je nastopal za ekipi Liquigas-Doima in Cannondale-Drapac. Danes starta že devetič na dirki vseh dirk po Franciji, za nas pa je odpeljal tudi progo, ki čaka kolesarje na septembrski triatlonski polovički.

“Če gledaš le profil proge, res lahko rečeš, da zna biti zahtevna, ko pa odpelješ celoten krog, vidiš, da ni nič kaj posebnega", je bila prva Kristijanova misel. “Klanec na Črni Kal vsi kolesarji dobro poznamo, večina nas tam trenira različne intervale. Klanec je dolg 8 km in zelo velike višinske razlike, kakršna je videti na profilu, v resnici le nima; mislim, da je povprečni vzpon na celem klancu 5, 6 odstoten.” Kristijan Koren je prepričan, da tekmovalcem ne bo povzročal nevšečnosti, razen pač te, da se bo proga malo dvignila. “Mislim, da bodo Črni Kal najboljši kolesarji odpeljali kar hitro, povprečno nekje 22 km/h na uro. Po moje zna večja težava kot klanec biti ta, da zna pihati, veter je tam več ali manj v obraz.  To zna biti preglavica za kolesarje, saj jim tak veter ni najbolj všeč.”  Po Kristijanovem mnenju zna torej progo pri Črnem Kalu otežiti kombinacija klanca in vetra v obraz, na kar je verjetno dobro biti pripravljen.
 

Sicer pa se mu zdi kolesarski del prve slovenske Ironman polovičke lep. “Takoj po plavanju je kar lep del ravnine. Iz vode bodo tekmovalci šli potem naprej od obale, zavili desno proti Ospu in proti Črnemu Kalu, kjer se proga začne počasi vzpenjati. Na začetku na ravnini bodo tako sigurno lahko dobili tisti pravi ritem, potem pa se bo prvega klanca na Črni Kal lotil vsak sam. Proga se na vrhu spet poravna, cesta je ves čas lepa in na novo asfaltirana in tudi spust se pelje po polovici ceste, po kateri se tudi vzpenjamo. Spust je lep, hiter, brez nevarnosti. Celotna proga je res en lep krog.”
Prva slovenska Ironman polovička na kolesu morda res ne prinaša le ravnine, kot smo na triatlonih večinoma vajeni, prav tako pa ne prinaša tudi prezahtevnih poti.

 

Za marsikoga bo septembrska preizkušnja pravo tekmovanje in tem tekmovalcem kolesarski del ne bi smel predstavljati posebnega napora, tistim drugim, ki bodo na tekmi tudi zaradi užitkov, pa Kristijan Koren sporoča: “Kolesarska proga gre po tistem delu Primorske, kjer je pokrajina izredno lepa. In komur bo uspelo z enim očesom gledati na cesto, z drugim pa spremljati tudi okolico, bo navdušen.”
Hvala, Kristijan Koren, za spodbudne besede. Mi pa že čakamo na začetek letošnje Dirke po Franciji 7. julija, ko bomo med najboljšimi kolesarji na svetu navijali tudi za dva slovenska  predstavnika, Primoža Rogliča in Kristijana Korena.
 

';